playah95 Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Hei Sist lørdag var jeg på fest og ble egentlig litt for full. The good thing is; jeg klinte med han jeg liker. Husker ikke så mye av det, men det er en ting jeg husker klart og tydelig og det er at han sa: "du kommer ikke til å huske dette her i morgen engang." Men guess what?! Det gjorde jeg for å si det sånn. Det jeg lurer på nå eeeer: Burde jeg ta kontakt med ham? Det jeg tenker nå er at han tror jeg har glemt det, dermed tar han ikke kontakt fordi det hadde bare vært kleint for ham. Han hadde absolutt ikke drukket så mye som meg liksom. Burde jeg for eksempel sende melding til ham på facebook? OK, dette her er en "tenkt" samtale: Meg: Hei, hvaskjer? Han: Hei Ikke noe spess.. derda? Meg: Ikke stort..men du? Han: Ja? Meg: Drakk du egentlig på festen på lørdag? Han: Ikke så mye.. why? ... Funker dette her? Eller burde jeg si noe helt annet? Vet ikke om han liker meg, men føler han er litt interessert.. Vi har snakket litt sammen før på FB og vi går på samme skole, og han har spurt om jeg ville komme på en tilstelning på et eller annet engang..vet ikke helt hva jeg burde jeg .. hjelp?
Cho Kon It Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Etter egen erfaring funker det dårlig å prøve å forutsi hva den andre skal si. Hadde det vært meg hadde jeg sendt en melding hvor det stod "Jeg husker det!!" 18
Jentejente24 Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 haha.. Men ikke ha for høye forhåpninger da. Har fått den der "du husker sikkert ikke dette i morgen engang", av flere gutter.. så har det vist seg at de bare ville ha noen å ha det morro med for kvelden. Men hva vet vel jeg.. Men som oftest er det slik at hvis gutten er veldig interessert så tar han kontakt.. Vet ikke om grunnen er fordi det er kleint.. hva er egentlig kleint? Vent i så fall e liten stund.
playah95 Skrevet 1. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2012 Hm.. jeg er usikker altså. Men en litt bra ting er at en venninne prøvde å kysse ham rett etterpå, men da sa han "nei, slutt nå".. så det betyr jo at han ikke bare tok alle han kom over iallefall
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 Etter egen erfaring funker det dårlig å prøve å forutsi hva den andre skal si. Hadde det vært meg hadde jeg sendt en melding hvor det stod "Jeg husker det!!" Det tenkte jeg også! Send han en melding og skriv noe ala det
playah95 Skrevet 2. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2012 Det tenkte jeg også! Send han en melding og skriv noe ala det Men det er så sykt flaut hvis han ikke liker meg eller hvis han ikke husker at han sa det og bare "husker hva?"
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 2. august 2012 #8 Skrevet 2. august 2012 Men det er så sykt flaut hvis han ikke liker meg eller hvis han ikke husker at han sa det og bare "husker hva?" Da kan du jo skrive noe lignende bare litt mer spesifikt. F. eks "Du sa jeg ikke kom til å huske deg, men det gjør jeg! Hadde du en fin kveld i går? " eller et eller annet. 1
playah95 Skrevet 4. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2012 Hm.. men jeg føler at det er gutter som skal ta initiativet og ikke jenter. Blir det ikke litt feil at det er jenta som først tar kontakt?
kulu-kulu Skrevet 4. august 2012 #10 Skrevet 4. august 2012 Neida. Send han ei mld der du skriver : Guess what... Så oppdaterer du oss :D 1
Nattjenta Skrevet 4. august 2012 #11 Skrevet 4. august 2012 Hm.. men jeg føler at det er gutter som skal ta initiativet og ikke jenter. Blir det ikke litt feil at det er jenta som først tar kontakt? nei. 3
playah95 Skrevet 4. august 2012 Forfatter #12 Skrevet 4. august 2012 Neida. Send han ei mld der du skriver : Guess what... Så oppdaterer du oss :D guess what..og hva mer? Så sier han: what?
Nattjenta Skrevet 5. august 2012 #13 Skrevet 5. august 2012 guess what..og hva mer? Så sier han: what? "jeg husket det!" 1
floony Skrevet 5. august 2012 #14 Skrevet 5. august 2012 Hehe dette er litt søtt. Men jeg er enig med de andre, send en mld hvor du sier rett ut at du husker det. Og som andre har sagt: never - never ever, ever - prøv å forutse en slik samtale. La den komme naturlig. Min erfaring er at hver gang jeg prøver å forutse noe slikt så svarer han aldri - ALDRI - etter planen.
playah95 Skrevet 5. august 2012 Forfatter #15 Skrevet 5. august 2012 "jeg husket det!" haha, det var litt morsomt faktisk, heheh
playah95 Skrevet 5. august 2012 Forfatter #16 Skrevet 5. august 2012 Hehe dette er litt søtt. Men jeg er enig med de andre, send en mld hvor du sier rett ut at du husker det. Og som andre har sagt: never - never ever, ever - prøv å forutse en slik samtale. La den komme naturlig. Min erfaring er at hver gang jeg prøver å forutse noe slikt så svarer han aldri - ALDRI - etter planen. Ja, er ganske søtt hoho Men det trengs litt mot til for å si det da.. hvis det ikke går etter planen blir det VELDIG kleint å se han på skolen igjen nå om noen uker Og ja, er også enig i det egentlig.. men må manne meg opp nå. Hadde dere turt å si det? Helt ærlig...
playah95 Skrevet 5. august 2012 Forfatter #17 Skrevet 5. august 2012 Okeiii, for dere som lurte på hvordan det gikk: Jeg fikk mannet meg opp til å si noe iallefall, men jeg tok ikke risken på å si "jeg husker det" (beklager å skuffe dere) Sa bare : "heiii" og han bare "heiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.." osv. (haha, vi er så kule liksom) og jeg bare : "haha, skjeer?" og han bare ramset opp 1000 ting.. hahah så det var jo litt koselig da..får se hvordan det går videre. Si ifra hvis dere vil bli oppdatert<3 Dere hjalp meg jo såh
Sommee Skrevet 6. august 2012 #18 Skrevet 6. august 2012 Hehe, artig. Det er bare så mye brukt av dere på den alderen bare ass.. Også jeg bare, og han bare, og vi bare.., kult ass, bare kult:) Seriøst, han er nok interessert, du ser det lett på hvor mye han skriver i mld sine, og entusiasmen. Han her er nok bankers for deg, håper han ikke blir for ivrig da, så du mister interessen.
floony Skrevet 6. august 2012 #19 Skrevet 6. august 2012 Hehe, artig. Det er bare så mye brukt av dere på den alderen bare ass.. Også jeg bare, og han bare, og vi bare.., kult ass, bare kult:) Seriøst, han er nok interessert, du ser det lett på hvor mye han skriver i mld sine, og entusiasmen. Han her er nok bankers for deg, håper han ikke blir for ivrig da, så du mister interessen. Jeg er enig med denne. Go girl, you can do this! Haha, jeg er litt over den alderen nå, men fy søren så vanskelig det er å bli kvitt "bare" og "liksom" og "seriøst". Det er stuck hos meg enda... Haha! Ja, er ganske søtt hoho Men det trengs litt mot til for å si det da.. hvis det ikke går etter planen blir det VELDIG kleint å se han på skolen igjen nå om noen uker Og ja, er også enig i det egentlig.. men må manne meg opp nå. Hadde dere turt å si det? Helt ærlig... Ser den, men det hadde vært verre om du skulle se han imorra Nå har du hvertfall noen uker å forberede deg på.
playah95 Skrevet 6. august 2012 Forfatter #20 Skrevet 6. august 2012 Hehe, artig. Det er bare så mye brukt av dere på den alderen bare ass.. Også jeg bare, og han bare, og vi bare.., kult ass, bare kult:) Seriøst, han er nok interessert, du ser det lett på hvor mye han skriver i mld sine, og entusiasmen. Han her er nok bankers for deg, håper han ikke blir for ivrig da, så du mister interessen. Hehe, ja..jeg prøver å slutte å si det så mye, men er ikke så lett! :PP Å, så du syns han virket interessert? :D Jeg håååper virkelig han er det da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå