Gå til innhold

Når man gir opp...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er super sosial og liker å treffe nye folk.Har datet en del,noen ganger var det full klaff,noen ganger full fiasko...Var sammen med en i 6 mnd,gjorde det slutt pga manglende følelser fra min side...Har vært singel i 3 mnd nå :)Det er bare det at jeg gidder ikke å date lenger.Blir ofte invitert på tur,kaffe,kino...Kan jo hende at jeg liker den person,men jeg takker nei uansett eller finner en unskyldning.Føler meg likegyldig...Det går rett i dassen uansett,hvorfor kaste bort tiden.Har ikke lav selvtillit,men dette plager meg litt.Føler at jeg blir rett og slett kvalm hvis jeg får flørtete meldinger eller når folk sjekker meg ut på byen,eller på cafe.Jeg har bestemt meg for å ta det med ro og slappe av,bruke tiden med venner og ha det gøy...Men skjønner ikke hvorfor reager jeg sånn når det gjelder menn?!<br /><br /> Anonym poster: 5d7a9228a67ebda7de32a5e4f62035da

Videoannonse
Annonse
Gjest Quake
Skrevet

Virker som du retten og sletten er lei.

Som du sier, ta en pause...kanskje du forandrer mening etterhvert.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du har mistet motivasjonen og trua. Men det kan endre seg fort.

Før eller senere endrer det seg; så du kan slappe helt av inntil da ;)

Endret av Steinar40
Skrevet

Brems ned.

Skrevet

Du har ikke gitt opp, du bare søker anerkjennelse for at den rette ikke kommer og banker på døra slik man blir lovet (ref: diverse velmente men akk så feilslåtte råd om at "han kommer når du minst venter det")

Len deg tilbake og pust inn... Tenk på andre ting, ikke stress. Så plutselig en dag får du lyst til å dra på "jakt" igjen :lur: The circle of single life!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...