Gå til innhold

Milla

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg venter i spenning på svar.......... Du har en lei tendens til å sile ut det du selv ønsker å svare på fra ymse innlegg - det tolker jeg som at du føler deg trengt opp i et hjørne, og om du svarer så påse for all del at det er seriøse uflåsete svar du kommer med.........

Ble du fin på håret forresten?

10na icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg svarer ikke på innlegg på PM fra anonyme. Start en tråd, den gamle stengte Gry i går kveld. Og ja, håret ble kjempefint.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Milla, det er som jeg trodde - du føler deg trengt opp i et hjørne.

Anonym er jeg overhodet ikke - jeg var registrert en gang, og du vet hvorfor jeg nå foretrekker å være uregistrert.

Men men - ditt valg - sier det meste forresten.....

10na icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Så du er den gamle 10na, okay, jeg skal poste.... vent litt!!

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

....zzzzzz..... og jeg venter.... og venter.

Men, ser ut til at "trengt opp i et hjørne" teorien stemte til punkt og prikke Milla....

Tålmodighet har aldri vært min sterkeste side, så jeg konstaterer at toget er gått, og at det var FOR vanskelig å svare på mine elementære spørsmål.

10na icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10na- vi vil også høre disse spørsmålene. Jeg tror nok alle som leser dette er like nygjerrig som meg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Milla, jeg må ærlig innrømme at du begynner å bli litt sånn ja...... små patetisk.

Det var DU som ville svare på spørsmålene her på PM..... har du ikke "baller" nok til det??????

*rister på hodet og ler meg skakk*

10na icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden Milla henviser til her er nå flyttet hit til Personlige meldinger hvor den hører hjemme.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lukker denne tråden, Milla har svart på spørsmålene i en annen tråd her, og denne tråden har endt med hakking på en annen bruker.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...