Gå til innhold

Hva var dine barndomsfavoritter av lørdagsgodt? :)

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

og den gode gamle kinderegg-samlingen :ler:

i likhet med "alle" andre, så hadde jeg alle disse figurene.. broren min og jeg fikk ofte sånn 3pakning med kinderegg og vanligvis så likte vi å få bygge-ting, men akkuratt disse figurene her var skikkelig stas å få :ler:

kinder.jpg

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

snack pack :strix:

jeg husker ikke hvordan de smakte, men jeg husker at jeg digga dem!

snack.jpg

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

siste spammeinnlegget fra meg er dette bilde av dinosauruskjeks!

ååhh for noen trivelige minner...!

dino.jpg

• Liker 3
Skrevet

i likhet med "alle" andre, så hadde jeg alle disse figurene.. broren min og jeg fikk ofte sånn 3pakning med kinderegg og vanligvis så likte vi å få bygge-ting, men akkuratt disse figurene her var skikkelig stas å få :ler:

Kjøpte kinderegg for en liten stund siden, og mista haka i gulvet når jeg fikk en flodhest som så nesten helt lik ut som de gode gamle. Tror jeg smilte resten av dagen :D

Husker hvor fascinert jeg ble av pakningen til Søte Bjørner. Et bilde i et bilde i et bilde i et bilde og til evigheten!

97726772_503a20b646.jpg

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

snack.jpg

den savner jeg. Forstår ikke hvorfor de slutta med det. Var jo bedre enn smash
Skrevet

kinder.jpg

Åh, den gangen var jo kinderegg mye kulere! Og dinosaurkjeks ja... *savne*

Skrevet

Kinderegg hadde noen pingviner også man samlet på! De hadde luer og vinterskjerf, ski og akebrett osv. Det var EN dame i samlingen og henne ønsket jeg meg leeenge ! :) Noen som husker dem?

Skrevet

Kinderegg hadde noen pingviner også man samlet på! De hadde luer og vinterskjerf, ski og akebrett osv. Det var EN dame i samlingen og henne ønsket jeg meg leeenge ! :) Noen som husker dem?

Jaa!

Screen+shot+2011-02-10+at+3.17.40+PM.png

Screen+shot+2011-02-10+at+3.18.54+PM.png

Screen+shot+2011-02-10+at+3.17.00+PM.png

Screen+shot+2011-02-10+at+3.19.30+PM.png

• Liker 4
Skrevet (endret)

Eventyrbrus (selges det fortsatt?)

Bugg og noen sterke svarte tyggiskuler til 50 øre

Lange sugerør med bruspulver

Ikke lollipop, men er som lignet veldig barei litt større . husker ikke helthva den het.

Dinosaurkjeks

Endret av Sofie_22
Gjest Borghild
Skrevet

snack.jpg

Hyyyyyyyl! *savn* Hvorfor slutta de med den?

• Liker 1
Gjest Borghild
Skrevet

Eventyrbrus produseres og selges fortsatt, ja.

Skrevet

Det geniale med snack pack var reklamene, Finner ikke den med marsvinet, det var den beste!

Skrevet

Ikke lollipop, men er som lignet veldig barei litt større . husker ikke helthva den het.

Kjempeyes! Den var jo så mye bedre enn lollipop.

Åh jeg skulle egentlig ha lagt meg nå, men så kom jeg over denne siden: http://miestidsmaskin.blogspot.no/

Nå kommer jeg ikke til å få lagt meg med det første...

• Liker 1
Gjest gjest17
Skrevet

Haha, akkurat samme side jeg havnet på etter jeg kikket innom tråden her i første omgang! :-)

Skrevet

Kjempeyes! Den var jo så mye bedre enn lollipop.

Åh jeg skulle egentlig ha lagt meg nå, men så kom jeg over denne siden: http://miestidsmaskin.blogspot.no/

Nå kommer jeg ikke til å få lagt meg med det første...

Men, men, det er jo min barndom, jo!

Alt jeg leser om der inne stemmer :overrasket:

Det er ting jeg hadde glemt som jeg husker igjen. :hoppendeglad:

Så til lørdagsgodtet, husker jeg fikk en sånn pose med tv-godt? Tror det var navnet.

Anonym poster: 9944b9bfdd9a676e39267b49e39b08e2

Gjest Candy Pie
Skrevet

Hvor ble det av Harry Potter sjokolade frosken? Den var jo litt artig faktisk :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Stjernepose var min favoritt som liten

Endret av Snøfryd
Skrevet

Splitt fra Diplom-is! Beste isen EVER!

Gjest Swipper
Skrevet

kinder.jpg

Åh, så mange gode minner fra disse! Husker også de gjennomsiktige/selvlysende spøkelsene, men det er kanskje bare jeg som er så ung som husker de?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også gode minner til en sjokolade som fantes på begynnelsen av 90-tallet. Tror bare den het Mjölkchocklad. Den var laget av Nordchocklad, en stor plate pakket inn i helt gjennomsiktig plastikk. (Dette ble etterhvert endret, og den gjennomsiktige plastikken fikk en tykk gul stripe på, om jeg husker riktig). Den var så utrolig god. Savner den. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...