Gå til innhold

Brukte klær som ikke skal vaskes, hva gjør du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med klærne dere har brukt en dag, men som ikke er skittne? Jeg vil ikke gå med de samme klærne to dager på rad, men det er jo ikke vits å vaske dem heller...

Videoannonse
Annonse
Gjest Mildrid
Skrevet

Henger dem på en stol og bruker de igjen senere.

Gjest Sophie Magdalene
Skrevet

Som regel så vasker jeg dem uansett, men dersom det er en jakke, vest el som ikke trenger vask etter hver bruk så henger jeg dem fint opp i garderoben min til neste gang jeg skal bruke den.

Skrevet

Legger de i skapet igjen, joggebukser o.l ligger oppå tørketrommelen.

Skrevet

Liker ikke å legge brukte klær tilbake sammen med rene, så jeg henger det for det meste på sengekanten eller på en stol. :)

Skrevet

Jeg har lyst å si at jeg hengen dem pent over en stol eller lignende, men de blir vel som regel slengt på gulvet... eller inn i skapet igjen, gjør meg ikke noe å ha dem der så lenge de ikke er skitne.

• Liker 1
Skrevet

Har en sofa på soverommet de får ligge i, til jeg bruker dem igjen eller blir hevet til vask likevel.

Skrevet

Vil ikke ha dem i skapet med de rene klærne. De ligger for det meste på gulvet på soverommet, eller over en stol.

Skrevet

Liker ikke å legge brukte klær tilbake sammen med rene, så jeg henger det for det meste på sengekanten eller på en stol. :)

Samme her, men det ser så rotete ut...

Skrevet

De ligger over badekaret eller blir lagt inn i skapet igjen. En topp jeg har brukt i 3 timer er ikke skitten. Klesskapet er ikke sterilt.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg henger som oftest klærne til lufting en stund før jeg rydder dem inn i skapet. Jeg har en egen "avdeling" for tøy som kan brukes en dag eller to til, før vask.

Endret av Arabella
Skrevet

Bukser bruker jeg gjerne to dager så de blir lagt på en stol på soverommet. Jakker o. l. henger i gangen. Alt annet vasker jeg uansett etter en dags bruk.

Skrevet

Bukser, cardigans og kjoler legger jeg normalt inn i skapet igjen. De andre klærne blir jo ikke mer møkkete av at klær som er brukt (men ikke møkkete) legges sammen med dem. Alle klær som brukes rett mot huden legges rett til vask. Dersom jeg har brukt en t-skjorte, bluse eller lignende kun få timer, og føler at de ikke er helt klar for vask, henges de på vaskerommet for senere bruk. Det samme gjør treningsbukser og jakker som brukes flere ganger. Har en egen stang+hylle for slikt.

Klær på badet eller rundt omkring på soverommet takler jeg ikke. Alle klær legges direkte til vask, inn i skapet eller inn på vaskerommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...