Redbull Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Hva gjør dere med klærne dere har brukt en dag, men som ikke er skittne? Jeg vil ikke gå med de samme klærne to dager på rad, men det er jo ikke vits å vaske dem heller...
LukaFrost Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Så legg dem til side og bruk dem en annnen dag. Ikke verre enn det. Du kan jo ha en hylle elle skuffe for slike klær. 1
Gjest kittycat Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Om de ikkje er skitten går eg med de. Eller de kan godt ligge i skapet noen dager om eg vil bruke de en annen dag. Ikkje noe stress
Redbull Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2012 Så legg dem til side og bruk dem en annnen dag. Ikke verre enn det. Du kan jo ha en hylle elle skuffe for slike klær. Jeg spør hva DERE gjør med klærne deres. 1
Ryvre Skrevet 31. juli 2012 #5 Skrevet 31. juli 2012 Jeg gidder ikke vaske klær som ikke er skitne. Bruker jeg noe i et par timer eller en dag så henger jeg de gjerne opp på noen jeg knagger jeg har på soverommet slik at de får henge der og lufte seg frem til neste gang jeg vil bruke det 1
Rødvinspiken Skrevet 31. juli 2012 #6 Skrevet 31. juli 2012 Jeg gidder ikke vaske klær som ikke er skitne. Bruker jeg noe i et par timer eller en dag så henger jeg de gjerne opp på noen jeg knagger jeg har på soverommet slik at de får henge der og lufte seg frem til neste gang jeg vil bruke det Sånn gjør jeg også det 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #7 Skrevet 31. juli 2012 Jeg henger de opp sånn at de ikke blir krøllete. Etter dag nr. 2 i bruk så vaskes det. Gjelder ikke jeans da. Anonym poster: fc9d8666f1ce91f32f4d6fd6c645ce58
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #8 Skrevet 31. juli 2012 Hva gjør dere med klærne dere har brukt en dag, men som ikke er skittne? Jeg vil ikke gå med de samme klærne to dager på rad, men det er jo ikke vits å vaske dem heller... Jeg har en stol på vaskerommet jeg legger de over. Gensre lufter jeg litt istedenfor å vaske de. Har jeg vært til folk som røyker går de rett i vaskemaskinen Anonym poster: 860b7ce8c1a553a15308ccc77af2dbda 1
Sunshine89 Skrevet 31. juli 2012 #9 Skrevet 31. juli 2012 Heng dei opp på knaggar eg har på soverommet sånn at eg kan bruke dei ein dag seinare. Dongeribukser hiv eg ikkje til vask med det første, kan gjerne bruke dei opp til 3 dagar til saman om dei ikkje får flekkar på seg..
Marikke Skrevet 1. august 2012 #10 Skrevet 1. august 2012 Jeg har en liten stumtjener, omtrent som denne til dette formålet.
Tufs Skrevet 3. august 2012 #11 Skrevet 3. august 2012 (endret) Klær som er brukt, men ikke svette eller skitne, får lov til å bo på krakken på soverommet til de blir kalt til ny tjeneste. Vurderer å skaffe flere krakker… ;> Endret 3. august 2012 av Tufs
SmallTalk Skrevet 3. august 2012 #12 Skrevet 3. august 2012 Jeg spør hva DERE gjør med klærne deres. Det var da voldsomt, da... Du trenger ikke bli ufin selv om du ikke fikk et direkte svar på det du lurte på. Jeg for min del legger klærne til side og bruker de igjen noen dager senere. Så lenge de ikke lukter, ikke har blitt møkkete/flekkete og ikke har blitt brukt i mange dager, så ser jeg ikke poenget med å vaske dem allerede etter en dag. Det fører bare til mer slitasje på klærne.
Redbull Skrevet 4. august 2012 Forfatter #13 Skrevet 4. august 2012 Det var da voldsomt, da... Du trenger ikke bli ufin selv om du ikke fikk et direkte svar på det du lurte på. Jeg for min del legger klærne til side og bruker de igjen noen dager senere. Så lenge de ikke lukter, ikke har blitt møkkete/flekkete og ikke har blitt brukt i mange dager, så ser jeg ikke poenget med å vaske dem allerede etter en dag. Det fører bare til mer slitasje på klærne. Haha, var det å være ufin? Da har ikke du opplevd mange ufine folk gitt Takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå