Gå til innhold

Barbering

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Elin22

Er fortsatt betenkt angående voksing, men hvis det blir mye bedre resultat så er det vel kanskje verdt det også :-) Hvor lenge varer det da? Det blir ikke "skjeggete" i det hele tatt når det vokser ut igjen da eller (på det aller korteste altså). Hvor mye er det ca det koster med en slik behandling da?

Til deg som ikke vil "vise" deg blandt andre: Jeg har også tenkt på det veldig mange ganger, men jeg tror egentlig ikke det er noe å grue seg til. Mitt inntrykk er at de aller fleste barberer seg, men jeg ville nok foretrukket å ha en stripe på midten da, og ikke være helt glatt. Var hos gynekologen for noen uker siden selv, og hadde da bare en bitteliten stripe midt på. Jeg gruet meg litt, men når jeg lå der var det helt greit. Man liker jo ikke å ligge på benken å skreve uansett, og jeg tror faktisk ikke gynekologen tenker over hvordan du ser ut en gang. Han/hun har jo sett det meste i alle mulige fasonger. Men jeg må innrømme at jeg tenker som deg allikevel da..hehe...bare prøver å overbevise meg selv om at det i grunn ikke er noe å tenke på :-) Hvis jeg skulle vist meg sammen venninnene mine og ingen av dem barberer seg så hadde jeg nok vært litt "nervøs" men de burde vite at det er helt normalt å barbere seg også da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Etter min mening er det ikke noe forskjell på nytelsen av oralsex med eller uten hår.

Men innbillning gjør mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg får ikke større nytelse av oralsex når jeg er barbert. Men når jeg er vokset heeeeelt glatt, så gir det en MYE, MYE bedre følelse, for begge parter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunGirl

Jeg gruet meg også først gang jeg skulle "vise meg" offentlig uten noe hår...

Men det blir lettere etter hvert - nå tenker jeg ikke over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...