Gå til innhold

Barbering

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei dere her inne! :-)

Har aldri vært her inne før, men håper på at det går greit:-)

Har bare et spørsmål om barbering... Det har vel helt sikkert vært tatt opp flere ganger tidligere, men jeg fant ikke noe om det i farten.

Jeg lurer på hva dere gjør for å få glatt og myk hud også dagene etter barberingen... Jeg bruker høvel, men allerede dagen etter jeg har barbert meg begynner det å komme bittesmå hårstrå som stikker og klør noe helt vanvittig..og hvis man tar mot hårene da, så gjør det direkte vondt, og det er ikke så kult da..har prøvd å smøre meg med babyolje minst en gang om dagen for å gjøre både hårene og huden mykere, men det er ingen stor suksess... Har prøvd veet og Nair eller hva de heter disse hårfjerningskremene, men synes ikke det blir så bra av dem...og ikke liker jeg å smøre det på utover kjønnsleppene mine heller, for jeg er så redd for at det skal reagere på en eller annen måte...

Noen som kan hjelpe??..anbefale en god krem eller noe sånnt????

Setter pris på svar iallefall!!

Klem fra Elin:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det var en peripde jeg prøvde å barbere meg litt oftere sånn at det ikke skulle rekke å komme ordentlig ut før neste gang, men jeg syntes ikke at det hjalp noe, så nå blir det sjelden oftere enn 1 gang i uka..hvis det blir så ofte....men jeg foretrekker å være helt glatt eller med en liten stripe og liker ikke når jeg har masse hår så å slutte å barbere er i grunn ikke et alternativ for meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg slutta også pga av det. Måtte barbere hver dag. Gidda ikke å priotere det. Nå stusser jeg bare med saks ganske ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutta også pga av det. Måtte barbere hver dag. Gidda ikke å priotere det. Nå stusser jeg bare med saks ganske ofte.

Høres veldig fornuftig ut. Jeg har inntrykk av at jenter peser altfor mye med denne glattbarberingen. En saks som stusser den verste "bushen", holder i masser. allfall for de aller fleste menn, og da kan det da ikke være noen grunn til at dere jenter skal gjøre en sånn stor sak av dette?

Argumenter som "hår i maten", og at munnsex blir såååå mye bedre for dere, kjøper jeg ikke. Renslighet har heller ikke noe med litt hår fra eller til å gjøre. Dusj og vanlig intimvask hver dag, bestemmer hvor ren du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig fornuftig ut. Jeg har inntrykk av at jenter peser altfor mye med denne glattbarberingen. En saks som stusser den verste "bushen"' date=' holder i masser. allfall for de aller fleste menn, og da kan det da ikke være noen grunn til at dere jenter skal gjøre en sånn stor sak av dette?[/quote']

Kanskje fordi jenta selv finner velvære igjennom å være barbert? At hun gjør det for egen del og ikke fordi menn forventer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Er jo ikke hår på det som er mest følsomt uansett ,barbert eller ikke. Er man noenlunde stusset kommer mannen godt til uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munnsex er mer enn bare slikking og suging på de mest følsomme delene. Det er deilig å slikke og suge på all hud, og deiligst når denne er glatt og fin.

Det mener i hvert fall vi.

Og så er det lekkert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke hår på det som er mest følsomt uansett ' date='barbert eller ikke. Er man noenlunde stusset kommer mannen godt til uansett.[/quote']

Er det ikke deilig å fortelle andre hvordan ting skal være? Hva med å la andre mennesker få lov til å bestemme over sin egen kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe??..anbefale en god krem eller noe sånnt????

Setter pris på svar iallefall!!

Voksing i salong anbefales. Da får du (etterhvert) et glatt og mykt resultat som varer en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For meg som ikke er nyforelska og har sex hver dag er denne barberinga hver bidige dag litt bortkasta. Mange barberingsfriker synes jo litt hår er frastøtende. Synes det går over stokk og stein. Man MÅ ikke på død og liv være hårløs. Man kan jo gjøre det av og til bare for å få litt forandring. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hva med å la andre mennesker få lov til å bestemme over sin egen kropp.

Joda, men vi kan tillate oss å le litt av alt barberingshysteriet. Og det gjør mange av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Jentasi

Voksing i salong anbefales. Da får du (etterhvert) et glatt og mykt resultat som varer en stund.

Får du vokset skrittet i salong???? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker MACH3 jeg. Synes den tar bedre enn Venus. Er lettere å få det glattere da synes jeg. Smører med AloeVera gele fra apoteket etterpå. Dersom du barberer litt ofte er det ikke så lenge før det er slutt på utslettet.

Hvorfor barbere?? Jo fordi jeg føler meg mer vel da! Enkelt og greit. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann-en

Noen som så Ane Dahl Torp naken i krimserien på NRK?

SLIK skal en kvinne se ut nedentil, etter min mening. Hår, men ikke viltvoksende. Flott dame!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Renate 33

Eks'en min insisterte på at jeg måtte være glattbarbert alltid. Så det gjorde jeg. det ble litt pes og alltid ha det slik, men helt ok. For at det ikke skal bli rødt og irritert der, kan man simpelthen bruke enkle fornuftige midler som (hold dere fast!): Spenol.

Spenol blir faktisk brukt so muniversalkrem (unntatt til ansiktet) av garvede modeller :-) til universalbruk...

Annet: Vaselin på leppene (fremfor "Lancome juicytubes").

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin 22

Takker for svar her :-) Egentlig så er det ikke utslett og prikker som er noe problem, for jeg pleier å bruke babyolje et par dager etter barbering, og da går det stort sett greit, men det er det at det vokser så fort ut igjen som er så irriterende..En dag etter barbering så føler jeg at jeg kjennes ut som en skjeggete mann nedentil, og det er ikke akkurat det jeg har lyst til :-? Samboeren min synes IKKE jeg trenger å være barbert hele tiden, så det er bare for min egen skyld til dere som trodde det...Føler meg rett og slett mer vel sånn. Ettersom jeg skjønner så er vel det eneste jeg har å gjøre å dra til en salong og få det vokset vekk da...uff..kan ikke si det frister akkurat..Ingen som har noen god erfaring fra kremer eller noe heller?

Hilsen Elin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å være redd for å vokse deg.

Jeg har gjort det en gang, og det gikk veldig greit. Jeg har aldri vokset noenting på kroppen før, verken legger eller bikinilinje.

Det vondeste var faktisk bikinilinjen. Leppene gjorde nesten ikke vondt i det hele tatt. Jeg måtte hjelpe til å strekke ut huden, for at det ikke skulle gjøre vondt, og det tror jeg er alfa og omega.

Dersom det er en litt flau hudpleier, som ikke våger å ta skikkelig tak selv, eller får deg til å gjøre det, så blir det vondere. Hårveksten på de mest private stedene er jo mer sparsom.

Jeg ble også rød i to dager i bikinilinjen, men ikke på leppene.

Så dersom det er den glatte følelsen du er ute etter, så anbefales voks på det varmeste. (Morsomt ordspill). Det gir et FANTASTISK resultat,. Oralsex blir ikke det samme uten. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg lurer på noe annet i forbindelse med barbering nedentil. Jeg barberer bort nesten alt hår, er blitt en inngrodd vane. Trives med det selv. Men dilemmaet mitt er at hva pokker gjør jeg i et offentlig bad? Jeg har rett og slett ikke mot til å vise meg i dusjen med andre jenter. Ingen av mine venninner barberer seg, det ser jeg nemlig om sommeren, da tyter nemlig hårene deres ut av bikinttrusa. Jeg trodde det var vanlig å barbere seg jeg? Om 14dager skal jeg til gynekolog og derfor "sparer" jeg hårveksten litt, innbiller meg legen må ellers tro jeg er den porrnodama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...