Jeanine Skrevet 15. februar 2004 #1 Del Skrevet 15. februar 2004 og hva får dere for den prisen?? Lurer bare på hvor vi står, om det vi skal betale er dyrt eller billig... Vi betaler 6235 kr. Da får vi et stort album i skinn, med gravert navn og dato på framsiden. Vi får 8 bilder str 20x25, 14 bilder str 14x18 og 4 bilder str 10x12. Bildene skal tas utendørs (så sant været er bra), og vi skal ta bildene på to forskjellige steder; nede ved sjøen hvor vi skal ha vielsessermonien og bryllupsfesten, og i en nydelig park som ligger noen minutters kjøretur unna. Fotografen er veldig flink (vi har brukt han før) og han er den mest anbefalte i vid omkrets der hvor vi gifter oss. Vi får også 20 takkekort med i prisen. Hva med dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. februar 2004 #2 Del Skrevet 15. februar 2004 Nå husker jeg ikke helt hva vi får inkludert, men vi tar basispakken som koster ca. 3000. Har en fotografvenninne som skal ta masse ekstra bilder der festen skal være, så fotografen skal bare ta bilder i og utenfor kirken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. februar 2004 #3 Del Skrevet 15. februar 2004 Vi skal betale 4400kr mener jeg og det inkluderer 20 bilders album med navn og dato og planleggingstime i forkant og gjennomgang av bildene i etterkant. Hun skal kjøre dit vi skal ta bildene, der festen skal være og hun skulle ha 3kr/km, ca. 300kr altså! Så det er en bra pris i forhold til de andre jeg sjekket. Den ene skulle ha 2000kr bare for kjøringen....!! Takkekortene koster 12,50 pr.stk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Skrevet 15. februar 2004 #4 Del Skrevet 15. februar 2004 Vi må betale ca 5500 kr for 20 store bilete som vi sjølv velger ut. Vi kan velge ut akkurat kor mange bilete vi vil ha i album og om dei skal vere svart/kvitt eller fargar. Så det kan verte litt dyrare eller litt billegare, det avgjer vi sjølv når vi ser bileta! Synast det er ei glimrande løysing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 15. februar 2004 #5 Del Skrevet 15. februar 2004 Vi skal ikke betale noenting vi... Min kommende svigerfar er hobbyfotograf, han har skikkelig fotoutstyr, og er kjempe flink. Vi får så mange bilder vi vil, men må betale fremkallingen da. Takkekort lager jeg selv, i samme stil som invitasjonene. Godt vi har mange kreative mennesker i familien vår... På den måten kommer vi ikke opp i 50 000 kroners-klassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 15. februar 2004 #6 Del Skrevet 15. februar 2004 Ja, si det...Jeg nå vel høre om det snart...Jeg tror kanskje jeg kan ha vært litt overivrig og bare bestilt samboeren til "stebroren" til min samboer uten å spørre om pris :o Det kan jo være litt dumt da...Regner jo med at hun ikke legger seg på høyeste pris da, men likevel... Hva er normal pris da? Syns det varierer veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. februar 2004 #7 Del Skrevet 15. februar 2004 Vi betaler bare kostpris, altså for filmene og fremkallingen. Da er det vi som får begativene etterpå, slik at vi kan kopiere opp så masse vi vil uten at det koster en formue. I tillegg får vi så mange bilder vi vil. Fotografen vår regnet med å ha med seg tyve til tredve ruller for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2004 #8 Del Skrevet 15. februar 2004 Ei fotokyndig venninne skal sannsynligvis ta bildene for oss. Vi regner med å betale henne 1500 kroner for å ta oppstilte brudebilder og bilder gjennom dagen. I tillegg må vi naturligvis betale for filmer og all fremkalling, kopiering og forstørring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 15. februar 2004 #9 Del Skrevet 15. februar 2004 1320,- Hos en kunstfotograf. Vi er ikke typen til vanlige brudebilder akkurat og skal ha litt spsielle bilder. Prisen inkluderer de ti beste bildene og vi kan få fremkalt flere for ekstra kronasjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 15. februar 2004 #10 Del Skrevet 15. februar 2004 Vi betaler for ruller,og får negativene selv etterpå.. Vi betaler 5700kr for bilder under sermonien og brudebilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 15. februar 2004 #11 Del Skrevet 15. februar 2004 Ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. februar 2004 #12 Del Skrevet 15. februar 2004 6000,-. Og det tror jeg er for litt store bilder og for selve fotograferingen, så kommer takkekort og slik i tillegg............ tror jeg........ Skal ringe dem i morgen og avtale et møte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 16. februar 2004 #13 Del Skrevet 16. februar 2004 Me betalte vel 5000,-, tenkjer eg. Det var for 16 fargebilde i stort skinnalbum, + 8 svart/kvitt-bilde i eit mindre album. (+ 5-6 fargebilde utanom). Alle bilda er i 10 x 12, dei fleste fargebilda er tekne ute, medan svart/kvitt-bilda er tekne i studio. Me fekk rabatt på takkekort og forstørringar ved bestilling innan 2 mnd. etter at me fekk prøvebilda - trur det var 15 %. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 16. februar 2004 #14 Del Skrevet 16. februar 2004 Vi betaler 4100 kr for 2 timers digital fotografering ute og inne. Da tar han rundt 200 bilder, og etterpå plukker han ut de 50-100 beste som han legger på en nettside. Så kan vi velge blandt disse og bestille papirkopier o.l. Da kan vi også velge om vi vil ha bildene ut i farge eller sorthvitt (kan velge dette for ALLE bildene, mye bedre enn om noen er tatt med fargefilm og noen med sorthvit. For hver kopi i sånn passe bryllupsalbumstørrelse betaler vi 50 kr( med andre ord 1000 kr for 20 kopier). Album ha vi allerede kjøpt, en nydelig sort album for 300 kr på en bokhandel. Så fotografering + album med 20 bilder kommer for oss på 5400 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 16. februar 2004 #15 Del Skrevet 16. februar 2004 Vi betalte 6500 kr for fotografering (i 1 1/2 time), 22 bilder i skinnalbum (av de var 4 i sort-hvitt) med våre navn og dato utenpå albumet. I tillegg fikk vi en viss prosent på alle bestillinger vi gjorde innen 10 dager etter henting av albumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 16. februar 2004 #16 Del Skrevet 16. februar 2004 Vi håper å få pappa til å være primus motor for fotograferinga. Han er rimelig proff på det. Håper å slippe rimelig unna, men blir nok å betale han noen kr for det uanz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 16. februar 2004 #17 Del Skrevet 16. februar 2004 Vi betaler 3500 for bilder av oss to, oss sammen med foreldre og sammen med forlovere pluss en serie sort/hvit bilder. Dette er samme fotograf som mine foreldre brukte for noen år siden, og de var kjempefornøyde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 16. februar 2004 #18 Del Skrevet 16. februar 2004 10.000,- for kirke, etter kirken, og begynnelse av middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå