AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Er det noen med endometriose her inne som prøver? Er det noen med endometriose som har lykkes "naturlig"? Har så mange teite tanker og trenger litt oppmuntring... Anonym poster: c074ffed062a1cecb109b47f2553a00c
Frufly Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Litt seint svar, men.. Jeg har Endometriose og vi prøver. Ble operert i Vår. Ivf om ca. 4 mnd. Hvordan ligge du ann da?
Bimbo Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Er ikke prøver nå, men har endometriose og har to barn. Lyktes ikke på normal måte, men når jeg ser tilbake så synes jeg IVF var en helt grei måte å få barn på, eneste kjipe er at vi ikke får støtte til mer enn to barn.
Frufly Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Er ikke prøver nå, men har endometriose og har to barn. Lyktes ikke på normal måte, men når jeg ser tilbake så synes jeg IVF var en helt grei måte å få barn på, eneste kjipe er at vi ikke får støtte til mer enn to barn. Godt å høre at ivf var vellykket! På første forsøk?? Fekk du støtte til medisiner?? Trodde vi måtte betale det jeg.
Bimbo Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Man må betale egenandel, det er opp til 15.000 (for tre forsøk) på medisiner og 1.500 for selve behandlingen. Forsøk i det private er mye dyrere fikk første barnet etter første forsøket ja
Gjest airam90 Skrevet 30. august 2012 #6 Skrevet 30. august 2012 Legen tror jeg har endometriose og jeg har trodd det selv i maange år. Men har ikke tatt den kikkehullgreien enda. Vil heller prøve å bli gravid og se Men da jeg sluttet på prevensjon så har jeg ikke vært plaget med disse sterke menssmertene jeg var plaget med før. Var jo masse sykemeldt osv. Har liksom vært plaget med alle tegn på det fra jeg var 17-22. Men nå, helt vekke når jeg sluttet på p-ring. Så nå håper jeg VIRKELIG jeg ikke har det :D :D Men spennendes å følge med her å se hvordan det går med dem som har fått diagnosen. Lykke til alle!
Susa Skrevet 30. august 2012 #7 Skrevet 30. august 2012 Ei jeg jobba med har endometriose, masse smerter, og skulle egentlig opereres. Hvorfor hun aldri tok en operasjon vet jeg ikke, men hun ble gravid ganske fort etter at hun slutta på pilla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå