Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen med endometriose her inne som prøver? Er det noen med endometriose som har lykkes "naturlig"?

Har så mange teite tanker og trenger litt oppmuntring... :(

Anonym poster: c074ffed062a1cecb109b47f2553a00c

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt seint svar, men.. Jeg har Endometriose og vi prøver. Ble operert i Vår. Ivf om ca. 4 mnd.

Hvordan ligge du ann da?

Skrevet

Er ikke prøver nå, men har endometriose og har to barn. Lyktes ikke på normal måte, men når jeg ser tilbake så synes jeg IVF var en helt grei måte å få barn på, eneste kjipe er at vi ikke får støtte til mer enn to barn.

Skrevet

Er ikke prøver nå, men har endometriose og har to barn. Lyktes ikke på normal måte, men når jeg ser tilbake så synes jeg IVF var en helt grei måte å få barn på, eneste kjipe er at vi ikke får støtte til mer enn to barn.

Godt å høre at ivf var vellykket! På første forsøk?? Fekk du støtte til medisiner?? Trodde vi måtte betale det jeg.

Skrevet

Man må betale egenandel, det er opp til 15.000 (for tre forsøk) på medisiner og 1.500 for selve behandlingen. Forsøk i det private er mye dyrere :) fikk første barnet etter første forsøket ja :)

Gjest airam90
Skrevet

Legen tror jeg har endometriose og jeg har trodd det selv i maange år. Men har ikke tatt den kikkehullgreien enda. Vil heller prøve å bli gravid og se :)

Men da jeg sluttet på prevensjon så har jeg ikke vært plaget med disse sterke menssmertene jeg var plaget med før. Var jo masse sykemeldt osv.

Har liksom vært plaget med alle tegn på det fra jeg var 17-22. Men nå, helt vekke når jeg sluttet på p-ring.

Så nå håper jeg VIRKELIG jeg ikke har det :D :D

Men spennendes å følge med her å se hvordan det går med dem som har fått diagnosen.

Lykke til alle!

Skrevet

Ei jeg jobba med har endometriose, masse smerter, og skulle egentlig opereres. Hvorfor hun aldri tok en operasjon vet jeg ikke, men hun ble gravid ganske fort etter at hun slutta på pilla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...