Gå til innhold

Hvor får jeg tak i kjolestoff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sydamen min rigte i sted og sa at hun hadde oppdaget noen striper på tvers av det fine kjolestoffet mitt. Det er veldig gammelt så det er ikke sikkert det går ut i rens. Så nå må jeg finne et nytt stoff, i tilfelle jeg ikke kan bruke det.

Noen som vet hvor man får tak i stoff til brudekjole? Det skal være i duchesse. Jeg vet om Stoffhuset på Bekkestua og en stoffbutikk i Sandvika. Finnes det noen bra steder i byen?

Æsj, dette er ikke noe gøy :( ...Men jeg finner sikkert et fint stoff ett eller annet sted...tips tas i mot med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noe gode tips....må ut og lete i morgen! :roll:

Skrevet

Jeg lurer egentlig på det samme jeg Popelka, har fått et tips om grønland i Oslo, alle de utenlandske butikkene, men er ikke sikker på kvaliteten osv..Tenkte jeg skulle ta med meg hun som skal sy for meg og titte litt, men hun vet jo helt sikkert hvor man kan få tak i stoff..

Og så kjenner jge en skredder i Thailan som kommer til Norge to ganger i året med alt mulig stoff tenkte kanskje at han kunne sende litt stoff prøver til meg. Men jeg har god tid til det gifter meg jo ikke før om ett år!!

Skrevet

Kvaliteten på innvandrerbutikkstoffene er akkurat like god som kvaliteten i norske butikker. Jeg hadde tatt meg en tur for å kikke var jeg dere.

Skrevet

Der svarte du jammen meg rett etter at jeg har spurt om det i et nytt innlegg ovenfor! :P

Skrevet

Stoff og stil i Drammen har masse til ikke så all for ille penge... Men jeg vet ikke om kvalitet, menregner med at det er bra...

:kul:

Skrevet
Der svarte du jammen meg rett etter at jeg har spurt om det i et nytt innlegg ovenfor! :P

Svarte der også jeg..... :ler:

Skrevet

Prinsipessa, jeg har noen andre tips også som jeg nettopp fikk av min sydame: Molstad i Løkkeveien, Casetino i Vibes gate og en butikk til i Øvre Slottsgate.

Skrevet

Skal notere det jeg popelka!!! Skal høre med sy dama mi og høre om hun kan komme med noen tips også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...