Gå til innhold

Hvor mange bikinier/badedrakter tar du med deg på ferie til varmere strøk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke helt dette og jeg overpakker så til de grader.

Skal 2 uker til Thailand, hvor mange bikinier/badedrakter tar folk med seg på en 2ukers ferie?

Anonym poster: 2bec584e35a1fffcc75bf574cb9ff16d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg var avgårde hadde jeg 1 bikini og to badedrakter, men jeg hadde nok klart neg helt fint med to også..:)

Skrevet

Tar med ganske mange, så slipper jeg å vaske og tørke hver dag

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Tar med en hel haug siden de tar så liten plass (mottoet til oss overpakkere), og så liker jeg variasjon.

Men skal man pakke smart så tror jeg det holder med to bikinier og en pakke biotex. De tørker fort i sola, så det er bare å passe på å skylle godt av dem etter bruk og slenge dem på balkongen.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Reiser jeg med koffert og ferdig booka hotell, så har jeg med et par-tre stykker (lett å kjøpe nye underveis også) men reiser jeg med ryggsekk, så må en bikini holde minst en måned.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg tar bare med meg én bikinitopp, men flere underdeler. Mest fordi jeg bare har funnet en topp som ejg synes jeg ser ok ut i. Jeg hadde helt sikkert tatt med en drøss hvis jeg hadde noen :P

• Liker 1
Skrevet

Var borte tilsvarende lenge i sommer, hadde da med tre bikinier. Liker å variere, både farge og snitt - sistnevnte også for å ikke få så tydelig skille. Kan også være greit å ha en badedrakt/bikini som egner seg for aktiviteter, som snorkling, stuping osv., ikke bare soling.

Skrevet

2-3 bikinier, bare for å ha noe å bytte med.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Lenge siden jeg har vært på sydentur nå. Men jeg har bare en bikini, så tar nå bare med meg den. Jeg ender opp med å kvitte meg med alle bikiniene jeg kjøper inn uansett, så jeg har aldri mer enn en...

(bikinier er noe hærk, men man må jo ha det! elsker jo å bade!)

Skrevet

Tar som regel bare med ett par. Av og til en ekstra underdel.

Gjest Pheel
Skrevet

Skal MYE til for at jeg liker mer enn maks to sett med bikinier, finner sikkert ikke mer enn ett par, det har jeg iallefall aldri gjort tidligere. Må bli likt i to forskjellige farger isåfall.

Og ja, er veldig kresen på bikini.

Skrevet

Hadde med 6 stk på en ukes ferie sist, haha. Når jeg skal gå i den nesten hele dagen i 7 dager eller mer føler jeg det er greit å ha noe å variere med.. :)

Skrevet

6-7 tenker jeg. Gidder ikke vaske hver dag!

Skrevet

Alle mine, men nå så har jeg ikke flere enn 4 stk. Vasker dem :)

Skrevet

3-4 bikinier som regel :)

Skrevet

2 - 4. Som regel har jeg 2. Er så sjeldent jeg har muligheten til å bruke bikini, så har ikke så mange. Holder jo i plenti! Trenger bare å skylde godt hver dag, og vaske en eller annen gang.

Skrevet

Tok med 3 bikinier, var nok med 2.

Skrevet

En! Har ikke flere faktisk! Og finneringen jeg liker, så da blir det bare til den ene jeg har!

Skrevet

2-3 bikinier som oftest. Men jeg ender alltid med å kjøpe flere under reise :tongue:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...