Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg er i en litt vanskelig situasjon for øyeblikket. jeg sluttet skolen høsten 2011, etter to år på vgs. jeg bestemte meg for å ta ett friår(ja, det var dumt!) i april ble jeg veldig syk og er det fortsatt. går på tabletter så håper jeg snart blir bedre! har vært og tatt mange tester men de finner ikke ut hva som feiler meg. jeg bor hjemme hos mamma og pappa så er ikke noe pengemangel, men er veldig lei av å gå hjemme slik hele dagene. jeg er så syk at jeg av og til ikke kan gå ut om dagene. det har nå dukket opp en jobb jeg har veldig lyst til å søke på, men fristen går ut om 5 dager. jobben begynner ikke før om 1-2 måneder og da KAN jeg jo være friskere. jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! er det noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre?

Anonym poster: 4e67e0dfafb9a59099b1d37eb4b986ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke medisiner går du på? Litt rart å få piller uten at de vet hva det er som er galt da.

Anonym poster: 0a85143d1400eae8f34d8cf82452b4c6

• Liker 3
Gjest Morteno
Skrevet

Du kan jo like så godt søke. Blir du kalt inn på intervju så merker de nok veldig fort om du er syk eller ikke, så da må du kanskje forvente å få et spørsmål om helsa (Hvis de har rett til å spørre om det, usikker på det..)

Kan jo like så godt prøve. I verste fall så får du den ikke, men får litt erfaring fra jobbsøking prosessen og intervju greier.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke medisiner går du på? Litt rart å få piller uten at de vet hva det er som er galt da.

Anonym poster: 0a85143d1400eae8f34d8cf82452b4c6

hehe ja det høres kanskje rart ut, jeg går ut på blodtrykkstabletter bla. de vet ikke om det kan være årsaken til at jeg er så syk er så jeg tester nå om det kan være det.

Anonym poster: 0e5bb8a48a9b4270ee52291c7945d0a3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...