Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 16 år som trenger en jobb ett år, siden jeg trenger ett fri år, jeg vil bli helsefagarbeider og da kunne jeg trengt en jobb i barnehage, jeg har CV klar og all info står der.

Jeg bor i Oslo, er 100% norsk med norske foreldre. Jeg kunne tenkt meg jobb i Oslo/ Akershus :) Jeg må finne en før skolen starter :0

Jeg er veldig omtenksom, leken, blid og fornøyd , er veldig glad i barn, jeg har vært mye barnevakt for familie og venner, fra opp til flere dager, fra 2 år til 7-8 år, jeg har ikke noe problemer med bleieskift eller noe annet, jeg er selvstendig og kan jobbe så fort som mulig :)

Noen som kan hjelpe meg ?

Mvh Jeaninne :)

Anonym poster: e273eab9764b5a4380ffbf99757b704f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn.no og NAV

AnonymBruker
Skrevet

Du tenkte å begynne å jobbe fra høsten av nå? Det er kanskje litt i seineste laget å begynne søkeprosesen nå? Og det er mange med mer erfaring og som er eldre enn deg som også kommer til å søke på de samme jobbene. Men skriv søknader og lag CV, og gå personlig til arbeidsplassene.

Men du burde ha noe i bakhånd altså. Hva om du ikke får deg jobb?

Anonym poster: b317ac6018c4f802011e2ff3e0849c9a

AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg, begynn heller på videregående nå.

Å gå på helse og sosial på videregående er mye mer avslappende enn å jobbe i barnehage.

Det er dessuten svært vanskelig for en 16 åring å få jobb, spesielt heltidsjobb. Hvis du har en god grunn for hvorfor du trenger et "friår" bør du kontakte fylkeskommunen og be om å få snakke med en ot/ppt rådgiver. Kanskje de kan fikse en slags praksisplass tl deg?

Anonym poster: e641d001ac58d0aa782d0481bf9319c4

• Liker 1
Skrevet

Hva med å gå inn på finn.no og faktisk søke på jobb istedetfor å skrive på kvinneguiden? Og forresten... Hvis du skal bli helsefagarbeider bør du heller satse på jobb på sykehjem.

Skrevet

Å ta et friår nå er helt latterlig. Gjør deg ferdig med videregående før du begynner å se deg om etter en heltidsjobb. Tviler uansett på at det er mange som vil ansette en 16-åring uten fullført videregående i en 100% stilling. Om du absolutt vil jobbe, ta deg en ekstrajobb ved siden av skolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...