AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 Alle har jo hår mellom beina, men hvor mye er normalt? hos meg vokser det helt till rompeballene hvis dere skjønner hva jeg mener? Hvis jeg går i string så har jeg et ganske stort område utenfor stringen der det vokser mye hår .. hvis noen tar litt for langt ned på ræva mi så tar de borti hårene mine .. Mange som har det slikt? jeg føler at det er litt unormalt. Mvh. 19 år jente! Anonym poster: 0883f99680d3af8dc78b19c7ec1ee09f
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #2 Skrevet 30. juli 2012 jeg er og 19 år og jente. Jeg har og hår "i rumpa". Det synes ikke uten å brette opp og titte inn for å si det sånn. Det har nok blitt mere hos meg da jeg shaver og. Men når jeg shaver musa skikkelig, setter jeg meg på huk og drar over bakover mot rumpa, det vokser ikke så fort igjen og da føler jeg meg velstelt i noen uker der bak. (beklager for detaljer....) Tror nok ikke du er unormal, men hvis du føler det slik kan du undersøke om du har mye hos feks legen, og du kan evt fjerne med voksing, eller lysne de med bleking hvis du har mørke hår o.l. Anonym poster: 8737af5d59147c3acb36f51b8075df18
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #3 Skrevet 30. juli 2012 jeg er og 19 år og jente. Jeg har og hår "i rumpa". Det synes ikke uten å brette opp og titte inn for å si det sånn. Det har nok blitt mere hos meg da jeg shaver og. Men når jeg shaver musa skikkelig, setter jeg meg på huk og drar over bakover mot rumpa, det vokser ikke så fort igjen og da føler jeg meg velstelt i noen uker der bak. (beklager for detaljer....) Tror nok ikke du er unormal, men hvis du føler det slik kan du undersøke om du har mye hos feks legen, og du kan evt fjerne med voksing, eller lysne de med bleking hvis du har mørke hår o.l. Anonym poster: 8737af5d59147c3acb36f51b8075df18 Man kan IKKE stimulere til verken raskere eller mer hårvekst ved å barbere. Det er bare en myte. Når det kommer til hårvekst så er vi alle forskjellige og noen har mer enn andre. Jeg har selv mye hårvekst og sliter med det. Har noe som heter PCO og der er økt hårvekst i mannlig mønster vanlig. Hvordan er det med mensen? Har du mye kviser? Anonym poster: 0e4b588f6e6a2565ba65f3dde6787d53
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 Jeg har også det. Tror ikke det er unormalt. Føler at jo eldre jeg blir, desto værre blir hårveksten. På leggene også :-/ Jente 25<br /><br /> Anonym poster: fac143f00a28e455cac894a00316f56b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå