Gå til innhold

Blazer + brede skuldre = ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er petite, 160 høy og smal beinbygging. Bruker xs. Har ganske smale hofter, liten midje og - iforhold til resten - brede skuldre. Ikke ekstreme, men nok til at jeg ikke blir regnet som timeglass.

Det jeg lurer på er om jeg vil passe en blazer eller om det gjør meg for top heavy. De har jo gjerne skulderputer, som får skulderene til å se ekstra store ut.

Noen innspill?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, man ser gjerne top heavy ut med blazer og brede skuldre. For min del er skulderputene ikke like lange som skuldrene så jeg slipper litt unna og ser ikke bred ut, har også brede hofter slik at det funker. Du får se det litt ann. Har du ikke brede hofter bør du teste med noe bottom heavy også, eller ta ut putene.

Anonym poster: 2624b88d54a31ef5320fa9e603a85440

Skrevet

Bruk blazere uten skulderputer, da.

Skrevet

Bruk blazere uten skulderputer, da.

Men blazer er jo fortsatt formet på en måte som gjør skuldrene ekstra brede.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det gjelder som oftest bare de formsydde. Jeg har to silkeblazere + en billig H&M-greie i mykt stoff som legger seg veldig pent over mine bredre skuldre. De sitter mer som en cardigan, men ser ikke ut som cardigans. Jeg styrer unna formsydde greier uansett, så det er ikke noe tap for meg. Jeg er tynn med smale hofter og brede skuldre.

Endret av Glynis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...