Gå til innhold

Kan noen anbefale billig men ok SKRIVER ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noan anbefale en rimelig skriver som skriver ut ok bilder og tekst?

Nå for tiden så selges de jo på rema eller rimi og andre steder til en 4-5-600 kroner. Men jeg aner ikke hvikle merker man bør styre unna. Har hørt at Epson ikke er så bra for der er det noe rart med blekket.

Så jeg trenger rett og slett noen forslag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Epson har jeg har jeg lite erfaring med, bortsett fra skriveren på skolen og akkratt den virker da meget greitt men vet ikke hva for model dette er..

Selv har jeg en HP Deskjet 5552 som jeg er ganske fornøyd med.

Alle HP skrivere jeg har vert borti har vert gode både på tekst og bilder.

Nå kostet den jeg har meg rundt tudenlappen men den er og en litt "fancy" model.. "design" skriver som en beskrev den og jeg synst den er kjempe god på bilder og slikt.. Men HP har og mangen rimelige og gode skrivere.. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vil ikke anbefalle en billig skriver fordi den er dyr for å si det enkelt. Blekkforbruket på en billig printer pleier å være langt høyere i tillegg til at utskriftene gjerne blir dårligere. Du bør nok ihvertfall spandere en drøy tusenlapp på en printer fordi de blir billigere hvis du regner med forbruk av blekk også.

Skrevet

Har bare god erfaing med Epson, men har bare vært borti de som koster en del penger.

Ellers er Lexmark helt OK.

Har fått litt skrekk for HP etter å ha sett en drøss med nesten nye skrivere som kom inn på rekke og rad der jeg jobbet før. Alle var ødelagt.

Skrevet

Opphavet har Epson som fungerer fint (ikkje av dei billigaste dog) og eg har ein rimeleg HP, som eg er nøgd med. men den var på1400,- i si tid.

Ein ting du bør finna ut av med dei aller rimelegaste skrivarane er om du må bytta patron om du vil skriva ut i fargar eller svart-kvitt - fleire har nemleg berre plass til ei patron. Då går det med ekstra mykje blekk ved fargeutskrifter, særleg ved mørke/svarte fargar (sidan du ikkje kan ha svart blekkpatron i samtidig.)

Og enno ein ting du bør vurdere er kva som lønner seg på sikt: Kor mykje blekk brukar dei ulike, kor mykje kostar blekket - altså driftsutgiftene.

Skrevet

har hatt tre lexmarkskrivere og superfornøyd med alle tre. De har gått i arv og en fra 96 fungerer fint enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...