AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Del Skrevet 30. juli 2012 Når du ser en som er overvektig, ikke sykelig, bare litt for mye fett. Tenker dere da at denne personen gidder jeg ikke prate med. Ser han/hun sånn ut er hun/han sikkert ikke interessant og er bare ekkel? Jeg har for mye på kroppen og føler meg mindre verdt enn normalvektige. Anonym poster: 6c30bb5a8494b12133c6517ed1500179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 30. juli 2012 #2 Del Skrevet 30. juli 2012 Nei, hvor interessant en person er, eller hvor mye de er verdt, har ingen sammenheng med hvordan kroppen deres ser ut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaiChu Skrevet 30. juli 2012 #3 Del Skrevet 30. juli 2012 Hvis man samtidig kler seg som en inne-søndag, med bustete hår og gjerne en dårlig holdning, da kan størrelsen gi et dårligere førsteinntrykk Og ellers; NEI 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #4 Del Skrevet 30. juli 2012 Når du ser en som er overvektig, ikke sykelig, bare litt for mye fett. Tenker dere da at denne personen gidder jeg ikke prate med. Ser han/hun sånn ut er hun/han sikkert ikke interessant og er bare ekkel? Jeg har for mye på kroppen og føler meg mindre verdt enn normalvektige. Anonym poster: 6c30bb5a8494b12133c6517ed1500179 Nope, jeg har flere venner som er overvektige, ingen av dem er kjedelige. Man kan ikke definere et menneske som interessant etter vekten, men etter personligheten. Dersom jeg finner en overvektig person uinteressant, så er det ikke pga overvekten, men pga at personlighetene våre ikke passer sammen. Anonym poster: e328e8423990e46363456cbb4ffeca03 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juvelia Skrevet 30. juli 2012 #5 Del Skrevet 30. juli 2012 Nei,da ser jeg heller hvordan personen er kledd å hvordan utstråling personen har.. Kroppen kommer "i andre rekke" ved første intrykket. Klar er det positivt med en slank kropp,men er ikke det jeg ser etter om jeg vil bli kjent med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 31. juli 2012 #6 Del Skrevet 31. juli 2012 Ja, alle overvektige er komplett uinteressante. Sånn er det med den saken. Selvfølgelig går det ikke an å tro at man automatisk blir uinteressant fordi man har noen kilo ekstra på kroppen. Å være interessant handler om helt andre ting. Tenker du har en jobb å gjøre i forhold til selvfølelse og selvtillit, TS. Jeg kunne fint veid 10-15 kilo mindre, men har aldri hatt problemer med å bli kjent med folk, være sosial, få venner eller kjæreste. Det handler om å ha litt mer fokus på de man omgås og ikke være så selvsentrert hele tiden. Vis interesse for andre, snakk om engasjerende ting, være åpen, blid og omgjengelig, så vil folk like å være sammen med deg, uansett hvordan kroppen din ser ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. august 2012 #7 Del Skrevet 1. august 2012 Kan godt snakke med overvektige, være venner med overvektige osv. Overvektiges personlighet er ikke definert av tallet på vekta MEN seksuell tiltrekning og et evt forhold med en overvektig person er for meg utelukket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #8 Del Skrevet 1. august 2012 Har selv vært overvektig, så vil jo være litt hyklerisk av meg å se ned på dem som er overvektige:P Men skjønner hva du mener når du sier at du føler deg mindre verdt, gjorde jeg selv, selv om det ikke bør være slik. Herrefred, man er jo bare tykk! Har også flere venner som er overvektige i større eller mindre grad, samt ei som er veldig stor, type 150kg+, men hun har et enormt hjerte og en herlig innstilling som smitter:) Anonym poster: ea204401e51a39db139e107b32f0fc6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 1. august 2012 #9 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg har venner og bekjente i alle mulige fasonger og størrelser, og synes ikke at det har noe som helst å gjøre med hvor interessant jeg finner vedkommende. Jeg synes faktisk av mange av mine større venner og bekjente er veldig festlige og generelt herlige mennesker å omgås. Når det kommer til partner så setter jeg fysisk tiltrekning høyt opp på lista og tror ikke at jeg kunne ha vært i et forhold med en overvektig person. Det tror jeg har også noe å gjøre med at jeg selv prøver å spise så sunt som mulig og trene ofte, og ønsker å ha dette til felles med en eventuell partner (nå så kan man jo være overvektig og gjøre dette også, men jeg tror jeg får frem poenget). For alt jeg vet kan det dukke opp noen som forandrer på det, men jeg tviler på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2012 #10 Del Skrevet 3. august 2012 Dette vet jeg er en dum ting å si, så jeg poster som anonym... Dersom jeg ser en meget overvektig person er jeg redd for å bli venner med denne personen fordi jeg er redd for å legge på meg selv. *smittefare* Vet jo det er helt sykt, og stemmer ikke..men jeg vil helst ikke ha en veldig stor venninne fordi jeg er redd hun skal involvere for mye mat i det vi finner på sammen, serverer fet mat ol. Jeg skammer meg, men det er en reell frykt for en som sliter med forholdet til mat selv. Anonym poster: fa88f04df5e479d4c14547de2bc03272 Anonym poster: fa88f04df5e479d4c14547de2bc03272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. august 2012 #11 Del Skrevet 3. august 2012 Dette vet jeg er en dum ting å si, så jeg poster som anonym... Dersom jeg ser en meget overvektig person er jeg redd for å bli venner med denne personen fordi jeg er redd for å legge på meg selv. *smittefare* Vet jo det er helt sykt, og stemmer ikke..men jeg vil helst ikke ha en veldig stor venninne fordi jeg er redd hun skal involvere for mye mat i det vi finner på sammen, serverer fet mat ol. Jeg skammer meg, men det er en reell frykt for en som sliter med forholdet til mat selv. Anonym poster: fa88f04df5e479d4c14547de2bc03272 Anonym poster: fa88f04df5e479d4c14547de2bc03272 I en dokumentar jeg så en gang, var det noen som hevdet at de hadde funnet et virus som de kalte "the fat virus." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå