Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann! Jeg skal kjøpe morrocanoil oljen i morgen og er kjempe usikker på om jeg skal kjøpe det lille reisesettet for 299(liten shampo, liten balsam, liten hårkur og liten hårolje) eller kun oljen for 299. Hørt at oljen er vanvittig bra så er usikker om jeg trenger hårkuren da? Shampo og balsam har jeg uansett fra før av ;-) Noen som har tips til hva jeg burde gjøre? Har selv prøvd morrocanoil oljen hos en venninne og den var bra! Tenkte først at det var greit å ha reisesettet sånn at jeg vet hva jeg burde kjøpe i større versjon osv., men så plinga det i hodet mitt at det var litt kjipt om jeg synes oljen er SÅ bra at jeg ikke trenger hårkuren og alt det der og det bare blir liggende og jeg kjøper oljen i større versjon .. økonomien er ikke det beste og blir sløsing med penger, ikke bra det altså.

Anonym poster: 40dad5ece05fe023b168d9755343d335

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke å kjøpe shampo og balsam i tillegg om du er fornøyd med de du har.

Skrevet

jeg ville kjøpt kitet :) det er sjeldent at 1 produkt er det som utgjør hele forskjellen på håret, oftest er det en kombinasjon av flere. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med alle produktene

Skrevet (endret)

Jeg bruker kun oljen. Har prøvd sjampo og balsam, det gjorde ikke noe ekstra for håret mitt.

Endret av Glynis
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...