Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kaxxy
Skrevet

Hei! Jeg bestiller vanligvis fra feelunique, og er veldig fornøyd siden det er billig OG jeg får igjen tollpengene.

Men de har ikke dermalogica. Jeg er avhengig av Dermalogica Skin Smoothing Creme (600kr i butikk) og tenkte bestille fra nett. HVA ER LUREST:

* Bestille fra strawberrynet for 466kr gratis frakt, tilbakebetalt toll

* Bestille fra Lookfantastic for 334kr må betale toll, frakt også tror jeg

Videoannonse
Annonse
Gjest mew12
Skrevet

Mener blivakker.no har dermalogica? Fri frakt, men usikker på pris.

Gjest Kaxxy
Skrevet

Mener blivakker.no har dermalogica? Fri frakt, men usikker på pris.

Blivakker er ikke godkjent dermalogica-forhandler, dvs at de har ganske sikkert gamle produkter!
Gjest mew12
Skrevet

Såpass? :O shit, kjøpt produkter der flere ganger!!

Gjest Swarovski
Skrevet

Hvis du må betale toll fra lookfantastic så blir jo det minst: 334 + 125 + 334*0,25 = 542kr. Nå er ikke evt frakt tatt med.

Du vil ikke forsøke noen ebay selgere da?

AnonymBruker
Skrevet

Såpass? :O shit, kjøpt produkter der flere ganger!!

Ingenting å bekymre seg for. De selger akkurat det samme som andre butikker.

Jeg tror midwestskincare.com selger Demalogica.

Anonym poster: 9c61f56b572333c3d085017eeeefac97

Gjest "gjest"
Skrevet

Blivakker er ikke godkjent dermalogica-forhandler, dvs at de har ganske sikkert gamle produkter!

Hvordan vet du det?

Gjest Kaxxy
Skrevet

Midwestskincare! :)

aldri hørt om! er det bra?

Gjest Niema
Skrevet

aldri hørt om! er det bra?

Jeg er veldig fornøyd ihvertfall :) Alltid fått det jeg skal, aldri måttet betale toll og de har nesten alltid tilbudskoder. As we speak får du 20 %. Bra priser også :)

Skrevet

Hun der Hilde Christina er ikke den jeg helt tror på.

Agreed.

Hun gjør ikke stort annet enn å spre dritt om Blivakker.

Gjest "gjest"
Skrevet

Agreed.

Hun gjør ikke stort annet enn å spre dritt om Blivakker.

Har selv sett det, virker personlig.

Gjest Swarovski
Skrevet

2-3 innlegg, på oppfordring fra leserne hennes, betyr at hun ikke gjør stort annet enn å slenge dritt om BliVakker og at det er personlig?

Vi oppfatter jammen ting forskjellig her i verden.

Skrevet (endret)

Hun der Hilde Christina er ikke den jeg helt tror på.

Dermalogica skrev jo selv til henne at det er ikke hos dem blivakker kjøper hos, og derfor kan de ikke garantere fersk vare. Dessuten er dette kjent, og stod også i den andre linken jeg linka.

Så, dere bestiller dermalogica hos midwestskincare?

Endret av Kaxxy
Gjest "gjest"
Skrevet

Dermalogica skrev jo selv til henne at det er ikke hos dem strawberrynett kjøper hos, og derfor kan de ikke garantere fersk vare. Dessuten er dette kjent, og stod også i den andre linken jeg linka.

Så, dere bestiller dermalogica hos midwestskincare?

Strawberrynett???

Skrevet

2-3 innlegg, på oppfordring fra leserne hennes, betyr at hun ikke gjør stort annet enn å slenge dritt om BliVakker og at det er personlig?

Vi oppfatter jammen ting forskjellig her i verden.

Hun har skrevet mye om dem, og ikke særlig mye konstruktivt. Blivakker har holdt på å i mange år og blitt ganske stort og anerkjent, jeg tviler på at de hadde turt å solgt falske og utgåtte produkter. Det er litt merkelig at det er så mange fornøyde hvis det er så fryktelig dårlig. Har handlet derfra mange ganger og det har aldri vært noe feil.

Har selv sett det, virker personlig.

Ja, det virker faktisk personlig.

• Liker 1
Gjest Swarovski
Skrevet

Hun har skrevet mye om dem, og ikke særlig mye konstruktivt. Blivakker har holdt på å i mange år og blitt ganske stort og anerkjent, jeg tviler på at de hadde turt å solgt falske og utgåtte produkter. Det er litt merkelig at det er så mange fornøyde hvis det er så fryktelig dårlig. Har handlet derfra mange ganger og det har aldri vært noe feil.

Jeg søkte på bloggen hennes, og fant 8 innlegg hvor blivakker var nevnt. Jeg hadde f.eks glemt det innlegget hvor det kommer frem at blivakker solgte et produkt som ikke er lovlig i Norge og EU. Jeg vil nå si at det er ganske konstruktivt å skrive om.

Jeg personlig har såpass liten tro på mennesker, at det ikke vil forundre meg om blivakker har både falske og utgåtte varer. Det er bra at du aldri har opplevd noe feil. Men det er ganske mange som er misfornøyde også.

Jeg holder meg til de store internasjonale nettsidene i stedet for. Det er både billigere og, slik jeg ser det, tryggere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...