Gjest MrsL Skrevet 15. februar 2004 #1 Skrevet 15. februar 2004 ......de skal printes ut en og en med alle navnene. De skal beskjæres til rett størrelse. De skal bindes fast med gulltråd og det skal henges på to gullringer på hver. Og det skal printes ut overnattingsliste. Endelig er vi i gang :-) :-) :-)
Gjest Tex Skrevet 15. februar 2004 #2 Skrevet 15. februar 2004 Så deilig å endelig få gjort noe håndfast!! Gratulerer med avspark!
Gjest MrsL Skrevet 15. februar 2004 #3 Skrevet 15. februar 2004 :-) Håper bare den h....... skriveren holder til vi er ferdige da
jea Skrevet 15. februar 2004 #4 Skrevet 15. februar 2004 Godt å bli ferdig med innbydelser,mine er sendt ut..
Gjest Tabby Skrevet 15. februar 2004 #5 Skrevet 15. februar 2004 Krysser fingrene for at printeren holder Ibe. Moro å kunne gjøre noe slikt ja.
Marianne Skrevet 15. februar 2004 #6 Skrevet 15. februar 2004 Så i en annen tråd at dere skal ha burdepike og brudesvenn. Husk å lage en egen invitasjon til de om dere har nok. Da føler de seg enda viktigere
Gjest MrsL Skrevet 15. februar 2004 #7 Skrevet 15. februar 2004 Skriveren gjorde jobben sin den :-) *springe ned i stua for å beskjære*
Isiselin Skrevet 15. februar 2004 #8 Skrevet 15. februar 2004 Så spennende! Morsomt når en endelig kommer i gang og får gjøre noe! Sitter bare og tripper og venter på at det skal bli medio mars sånn at vi får sende ut fåre invitasjoner! VIL gjøre det nååå!
Gjest MrsL Skrevet 15. februar 2004 #9 Skrevet 15. februar 2004 Og nå er vi ferdige!!!!! Jobben tok 6 timer, men nå er det gjort og da gidder vi ikke vente med å sende dem ut - så det gjør jeg i morgen etter jobben :-) De ble kjempetøffe om jeg må få si det selv Deilig å stryke ut enda en "må gjøre" ting på lista
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå