Sofie_22 Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 Jeg elsker Erlend Loe sine bøker. Det er noe med måten han skriver på og karakterene hans, litt sære, og ikke minst humoren. Haha, jeg er nå sikkert litt sær selv! Uansett, er det noen som vet om noen forfattere, litt i samme gate som Erlend Loe?
HedvigR Skrevet 30. juli 2012 #2 Skrevet 30. juli 2012 (endret) Nick Hornby tror jeg du vil like :D For eksempel "A Long Way Down", "High Fidelity" eller "Juliet, Naked" Også boka "Hundreåringen som klatret ut av vinduet og forsvant", men akkurat nå husker jeg ikke hva forfatteren heter.. Endret 30. juli 2012 av HedvigR
Gjest foremma Skrevet 30. juli 2012 #3 Skrevet 30. juli 2012 Jada, skikkelig sært av deg å like en av norges mest kjente forfattere... neida, anbefaler Johan Harstad
Sofie_22 Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2012 Jada, skikkelig sært av deg å like en av norges mest kjente forfattere... neida, anbefaler Johan Harstad Hehe! Det er sant, har bare ikke møtt særlig mange likesinnede enda. Sitter og ler høylytt for meg selv når jeg leser bøkene, så er vel heller det som er litt sært. Spesielt på bussen, prøver så klart å le litt lavt så ingen hører meg da Takk for tips!
Sofie_22 Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2012 Nick Hornby tror jeg du vil like :D For eksempel "A Long Way Down", "High Fidelity" eller "Juliet, Naked" Også boka "Hundreåringen som klatret ut av vinduet og forsvant", men akkurat nå husker jeg ikke hva forfatteren heter.. Skal sjekke det ut. Tusen takk for tips!
Gjest Belle Gunnes Skrevet 30. juli 2012 #6 Skrevet 30. juli 2012 Da kommer du til å elske Arto Passilinna sine bøker, og Jonas Jonasson sin "Hundreåringen som klatret ut av et vindu og forsvant". De har begge den herlige og naive skrivestilen. Så enkelt, men så utrolig bra allikevel.
Sofie_22 Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2012 Da kommer du til å elske Arto Passilinna sine bøker, og Jonas Jonasson sin "Hundreåringen som klatret ut av et vindu og forsvant". De har begge den herlige og naive skrivestilen. Så enkelt, men så utrolig bra allikevel. Har begynt på kollektivt selvmord av Arto Passilinna og hittil er den helt konge. Gleder meg til å lese flere av hans bøker. Skal sjekke ut den andre boken, takk for tips! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå