Gå til innhold

Hva slags sko bruker du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags sko bruker du i hverdagen?

Anonym poster: c934580a8d3813d4e2a8710515f7a3d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Converse

åpne sandaler fra thailand og forever 21

og ballerinasko! :)

Endret av frkflaks
Gjest Solsmil
Skrevet

hvite converse, ballerinasko og sandaler nå på sommeren

Skrevet

Er ekstrem svak for høye hæler!! I wear them loud and proud :sminkedokke:

Men har også brukt mye av ballerinasko denne sommeren.

Skrevet

* Rosa, svarte eller blå converse

* Svarte eller hvite ballerina

* Brune, svarte eller hvite sandaler

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Det kommer jo litt ann på, jeg bruker vanligvis lange hvite converse, men har nettopp vært i NYC, så jeg har kjøpt endel nytt!

Nå går det mest i korte hvite converse (så mye enklere å ta på en lange), blå seilsko fra aldo og jeffrey campell :smilorange:

Skrevet

Skulle ønske jeg brukte de høye skoene mine oftere.. Orker bare ikke på brostein.

Det går mye i ballerinas da, de passer til det meste. Ellers blir det vel Acne Pistol Short, Lita's, hvite Converse etc.

Skrevet

Jeg veksler stort sett mellom Converse (røde/lilla/grønne), Vans Authentic (navy), Clarks Desert Boot (brune semskede), Dr Martens 1460 (sorte) og et par Wolverine 1000 Mile Boot (rust).

Skrevet

Nå som det er sommer bruker jeg enten helt enkle joggesko, ballerinasko, flip-flops eller wedges som jeg har blitt så glad i. Kommer litt an på anledningen :) om høsten/vinteren bruker jeg flate svarte støvletter eller svarte ankelstøvletter med hæl. Og en sjelden gang uggs :D

Skrevet

Når jeg skal ut og gå mye bruker jeg gode sko fra merker som Mephisto og Ecco. Joggesko eller sandaler.

Når jeg skal gå lite spiller det ikke noen rolle om skoene er gode, så da bruker jeg ballerinasko og converse.

Har også et par svarte støvletter som jeg er godt fornøyd med, og som kan bli gode hvis jeg legger inn en såle.

Skrevet

svarte Converse og hvite nike sneakers

Skrevet

-Joggesko i typen smale "kvinnemodeller" fra Lacoste, Nike og Adidas i ulike farger.

-Sorte Converse

-Ballerinasko. Men jeg finner ingen som er gode??? Får gnagsår bak og oppå vristen av samtlige jeg har prøvd!

Skrevet

Bruker mest sko der jeg kommer litt opp i høyden. Men Keds er også digg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...