Gå til innhold

Suede jakke fra H&M Divided - hvilken farge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt utrolig lyst på en suede jakke lenge, og da jeg la merke til at H&M hadde en fra Divided avdelingen, vil jeg få tak i en. Problemet er at jeg ikke aner hvilken farge jeg skal kjøpe! Vinrød, knall blå eller lys beige? Jeg vet at jeg er den beste dommeren for hva jeg liker, men hvilken farge liker dere best?

LINK: http://www.hm.com/no/product/01315?article=01315-E#article=01315-E

Anonym poster: 556523ccd5b770bc532cc4b0c319a822

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte den blå best! Den var skikkelig fin. Ellers var den beige også fin, mens den vinrøde likte jeg ikke.

Skrevet

Hadde den vinrød vært litt finere i fargen hadde jeg sagt den. Den var litt for lys/rosa, ikke nok mørk rød. Kamelfargen var gørrkjip, så ta blå. Den var veldig knall, men det blir veldig fint til sort.

Skrevet

Oj, denne likte jeg! Synes den var fin i alle fargene, men den blå var kulest, vinrød fin nummer to, og den beige var mer safe.

Skrevet

Blå er klart finest :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her, ja, jeg synes den blå egentlig er utrolig knall! Går mest i svart, så for meg hadde det blitt en liten omveltning å bruke noe såpass... blått. Men det er helt klart den jeg heller mot, men som vanlig tenkte jeg heller å gå for det som er sikkert og trygt, altså beige.

Anonym poster: ad3ee61190dbb8b53e9f586b0288b600

Skrevet

Ville nok gått for beige men den blå var kulest.

Skrevet

Den blå! Blått passer veldig bra til svart. Den gjør et kjedelig antrekk til et kult et, YOLO - man lever bare en gang vet du ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har faktisk sett både den blå og den røde inne i butikken. og jeg syntes begge to var veldig fine, og den røde var i ganske fin farge sett fra mine øyne ;) første jeg tenkte var at dette måtte jeg skrive i denne tråden :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...