AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 Jeg er en jente på snart 22, bor sammen med min samboer som er litt eldre. Vi har vært kjærester i snart seks år, og bodd sammen i fire av disse. Her om dagen nevnte plutselig min samboer til at jeg så mye bedre ut før? Han bortforklarte det fort med at han mente jeg var "litt annerledes" før.. da han så min reaksjon. jeg har etter det tenkt mye, og bladd gjennom bilder fra den første tiden vi var sammen. sannheten er vel at jeg så mye bedre ut før. problemet er vel at jeg aner ikke hvordan jeg skal finne den "gamle meg" igjen? jeg har liksom bare forsvunnet i forholdet, jobb og leilighet med husvask og matlaging og hund.. hvordan komme seg ut av joggebukse-bobla jeg visstnok har levd i de siste årene? råd? Anonym poster: ac5a14fb47575b5dde0609c56a4112f7
lillevill Skrevet 30. juli 2012 #2 Skrevet 30. juli 2012 Vel, jeg vet ikke..Men alle menn liker vel at vi damer pynter oss. Hva med en makeover? ny sminke,ny frisyre,nye flotte klær til høsten. Kjøp en sommerkjole,blek tennene osv. Det er mye man kan gjøre. Kansje du vil like det selv også?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 Finn enkle frisyrer, kan anbefale lilithedarkmoon på youtube. Smink deg litt i hverdagen (maskara og leppestift om du ønsker å holde det enkelt) og finn andre komfortable og praktiske klær. Enkel kjole og strømpebukser, tights og en lang overdel, myke jeans og en overdel. Det skal som regel ikke mer til enn variasjon. Anonym poster: ffa03838609d9cdc342960f193fd55fa
karins Skrevet 30. juli 2012 #5 Skrevet 30. juli 2012 Min svigerbror er enn vis mann Han sier ofte, at noen mennesker kan ikke gå ut uten å pynte seg, men med engang de kommer hjem, så er det på med joggebukser og og t-skjorte... Mens den man virkelig vill pynte seg for finnes i hjemmet! Så hvorfor er det ikke motsatt? Det har jeg også begynt å tenke på... Jeg er ikke i et forhold, så jeg må pynte meg når jeg går ut Men jeg tror at han ikke han har så feil. Å pynte seg for sin partner en helt vanlig onsdag tror jeg er viktig. Å vise til ham at du ønsker å kle deg opp for han, og være fin. Og ikke bare når man skal ut bland folk. Det trenger nok ikke å være en ballkjole, men sånn som du skulle ønsket å se ut blant folk.
FantasDick Skrevet 30. juli 2012 #6 Skrevet 30. juli 2012 Jeg pynter meg like mye for å bare være hjemme en dag som når jeg skal ut (på butikken, ute blant folk - ikke på byen). Jeg liker å føle meg bra og fin, og gjør det for min egen del. Samboeren er også fornøyd, tror jeg. Jeg kan selvsagt ha dager der jeg ser ut som en dass, men da går jeg gjerne slik ut også, for da orker jeg bare ikke style meg. Fiks klær, hår og sminke som om du skulle gått ut blant folk hver morgen, selv om du bare er hjemme. Etterhvert vil jeg tro det blir en rutine. Små ting som neglelakk/stelte negler, litt ekstra accessories og klær som er både pene og komfortable gir det lille ekstra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå