AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 Nå er det 12 dager siden jeg sendte de mail med vedlagt kopi av kvitteringer fra posten. Noen som har forslag til hva jeg kan skrive til dem? Anonym poster: 23452ce7c1825124e1d3876a13e811eb
Mmmmarielle Skrevet 30. juli 2012 #2 Skrevet 30. juli 2012 (endret) Det var rart, har du fått svar fra dem om dette da? De få gangene jeg har bedt om å få noe refundert, har det gått veldig fort. Endret 30. juli 2012 av Mmmmarielle
Gjest Kaxxy Skrevet 30. juli 2012 #3 Skrevet 30. juli 2012 Hos meg tar det maks 3 dager før pengene er på konto.. Husk at de ikke er på jobb i helgene! Men skrev du ved hva ordrenummeret ditt var, og hva som stod på kvitteringen? feks 400 nok som er ca så og så mange penger på deres valuta..
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 Jeg skrev ordrenummer, mitt kontonummer og hvor mye det er i dems valuta. Jeg får gi de et par dager til. Jeg har bestilt varer fra dem to ganger tidligere, og da måtte jeg ikke betale noe. Nå bestilte jeg en pakke, og den ble sendt i to forsendelser. Derfor måtte jeg betale toll for begge to. Jeg har også bestilt fra CheapSmells, og da jeg sendte dem mail med kvittering, fikk jeg først autorespons, og dagen etter fikk jeg mail om at de hadde overført pengene. Anonym poster: f4f400b34b8168162f41476708886d0b
Miah Skrevet 30. juli 2012 #5 Skrevet 30. juli 2012 Virkelig, så lenge? Jeg sendte en mail forrige uke, fikk svar dagen etterpå om at pengene var overført. Men det har skjedd at jeg har måttet vente ganske lenge... du får bare purre på dem. Om alt går til helvete og de aldri svarer, så kan det hjelpe å ringe til dem via f.eks. Skype.
Casall Skrevet 31. juli 2012 #6 Skrevet 31. juli 2012 Det er mulig det er noe vesentlig jeg har misforstått, men burde man ikke være veldig glad at de faktisk gidder å tilbakebetale? De tjener vel ikke noe på det. 4
Miah Skrevet 1. august 2012 #7 Skrevet 1. august 2012 Det er mulig det er noe vesentlig jeg har misforstått, men burde man ikke være veldig glad at de faktisk gidder å tilbakebetale? De tjener vel ikke noe på det. De tjener på det ved at vi som er kunder ikke velger en av de andre butikkene som finnes der ute. Det at vi kan få tilbakebetalt utgifter i tollen er jo et stort pluss. Derfor er det irriterende for oss som er kunder å få refundert beløp utrolig tregt eller aldri. Har faktisk skjedd meg at jeg ikke har fått noe som helst tilbake - de sluttet rett og slett å svare.
Gjest Kaxxy Skrevet 7. august 2012 #8 Skrevet 7. august 2012 Sykt! Sendte dem mail med bilde av kvitteringen for å få tilbake 210 kr av pakken jeg hentet i dag... kl 16:27 var mailen sendt, og 16:48 fikk jeg svar om at pengene var sendt! WOHO
kills Skrevet 7. august 2012 #9 Skrevet 7. august 2012 Send dem en ny og høflig mail der du beskriver situasjonen. Si at du ønsker å få pengene refundert og sender mail på nytt da du ikke har fått svar på den forrige.
prescella Skrevet 8. august 2012 #10 Skrevet 8. august 2012 Tilbakebetaler Cheapsmells også? Hele beløpet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå