Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det 12 dager siden jeg sendte de mail med vedlagt kopi av kvitteringer fra posten. Noen som har forslag til hva jeg kan skrive til dem?

Anonym poster: 23452ce7c1825124e1d3876a13e811eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det var rart, har du fått svar fra dem om dette da? De få gangene jeg har bedt om å få noe refundert, har det gått veldig fort.

Endret av Mmmmarielle
Gjest Kaxxy
Skrevet

Hos meg tar det maks 3 dager før pengene er på konto.. Husk at de ikke er på jobb i helgene! Men skrev du ved hva ordrenummeret ditt var, og hva som stod på kvitteringen? feks 400 nok som er ca så og så mange penger på deres valuta..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev ordrenummer, mitt kontonummer og hvor mye det er i dems valuta. Jeg får gi de et par dager til. :) Jeg har bestilt varer fra dem to ganger tidligere, og da måtte jeg ikke betale noe. Nå bestilte jeg en pakke, og den ble sendt i to forsendelser. Derfor måtte jeg betale toll for begge to. Jeg har også bestilt fra CheapSmells, og da jeg sendte dem mail med kvittering, fikk jeg først autorespons, og dagen etter fikk jeg mail om at de hadde overført pengene.

Anonym poster: f4f400b34b8168162f41476708886d0b

Skrevet

Virkelig, så lenge? Jeg sendte en mail forrige uke, fikk svar dagen etterpå om at pengene var overført. Men det har skjedd at jeg har måttet vente ganske lenge... du får bare purre på dem. Om alt går til helvete og de aldri svarer, så kan det hjelpe å ringe til dem via f.eks. Skype.

Skrevet

Det er mulig det er noe vesentlig jeg har misforstått, men burde man ikke være veldig glad at de faktisk gidder å tilbakebetale? De tjener vel ikke noe på det.

• Liker 4
Skrevet

Det er mulig det er noe vesentlig jeg har misforstått, men burde man ikke være veldig glad at de faktisk gidder å tilbakebetale? De tjener vel ikke noe på det.

De tjener på det ved at vi som er kunder ikke velger en av de andre butikkene som finnes der ute. Det at vi kan få tilbakebetalt utgifter i tollen er jo et stort pluss. Derfor er det irriterende for oss som er kunder å få refundert beløp utrolig tregt eller aldri. Har faktisk skjedd meg at jeg ikke har fått noe som helst tilbake - de sluttet rett og slett å svare.

Skrevet

Sykt! Sendte dem mail med bilde av kvitteringen for å få tilbake 210 kr av pakken jeg hentet i dag... kl 16:27 var mailen sendt, og 16:48 fikk jeg svar om at pengene var sendt! WOHO

Skrevet

Send dem en ny og høflig mail der du beskriver situasjonen. Si at du ønsker å få pengene refundert og sender mail på nytt da du ikke har fått svar på den forrige.

Skrevet

Tilbakebetaler Cheapsmells også? Hele beløpet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...