Gå til innhold

magic mike, noen som har sett den? ;D

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og venninnen min skal se magic mike i kveld, noen andre som har sett denne?

hva synes dere?

vil tro det er mye HOT HOT HOT faktor i denne filmen :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må se den i kveld. Naboen skal se den for andre gang og jeg er tvunget med under sterkt tvang.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun sett traileren, og det var mer enn nok. Slike strippeshow må være noe av det minst tiltrekkende som finnes. Eneste som gjør meg mer pinlig berørt er å se reaksjonene til kvinnene. Og jeg har en mistanke om at det ikke er overdrevet på film.

Anonym poster: 2bed85b760de4afd6444e35676a07756

• Liker 1
Skrevet

Ja, hva ER det med jenter og skriking?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett den. Syns det var fin underholdning, og ja, hot-faktoren er høy! Men det er langt ifra en kvalitetsfilm ;)

• Liker 1
Skrevet

filmen var MEEEEEEEEEEGET HOT!!! :sjarmor::mrgreen:

Skrevet

Filmen var litt morsom innimellom. Hot? Man har nok ulike versjoner av hot. Jeg ristet bare på hodet da jentene jeg var med var helt weeee da filmen var ferdig.

Skrevet

Helt grei underholdning (ingen Oscarkandidat), og du får se Matthew McConaughey veldig lett antrukket. :-)

• Liker 1
Skrevet (endret)

var det virkelig bare jeg som kjente det brusa i magen (og div. andre plasser på kroppe) når de lekre mannfolkå strippet???

helt enig med at selve handlingen ikke var oscarkandidat akkurat, men de halvnakne og nakne mennene som strippet i filmen gjorde ganske greit opp for det i mitt hode :)

og jeg er serlig picky når det kommer til filmer!

Endret av ^me^
Skrevet

Jeg gjorde det iallfall ikke. Men så er ikke den typen menn de jeg finner seksuelt tiltrekkende.

Skrevet

Tror jeg må på kino, jeg....

Skrevet

ta med deg en god venninne eller flere og kooos dere!for all del ikke ta med mannen med mindre han liker å se filmer med nakne menn.....jeg så det var flere som hadde fått overtalt mennene til å bli med...de så ut til å ville synke ned i jorden mesteparten av filmen......

Skrevet

Anbefales!!

Skrevet

man tar da ikke med Mannen på en slik film! :daane:

Man tar med venninner på en slik film!

Skrevet

man tar da ikke med Mannen på en slik film! :daane:

Man tar med venninner på en slik film!

vel...det var en del damer i salen som ikke hadde fått med seg det gitt.... :fnise:

Skrevet

Jeg så den! Syns absolutt den er verdt å få med seg, både for de kjekke mannfolkas skyld, men også fordi den debatterer (unge) amerikaneres økonomiske problemer. Før jeg dro trodde jeg filmen var reinspikka komedie for kvinner, men jeg tolket den som at den først og fremst tar opp økonomi, amerikanske banker og hva unge mennesker er villige/nødt til å gjøre for å få det til å gå rundt.

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

KJEMP lyst å se den! Hihi.

Skrevet

KJEMP lyst å se den! Hihi.

Det burde du om du har lyst :D du kjeder deg ikke akkurat :)

Skrevet

kanskje en film verd å eie siden vi har venninde-kvelder med mat og vin?? HIHI

148618856423386083_VauMVqs2_f.jpg

Skrevet

både jeg og vennina mi tenkte samme tanken når vi satt der "DENNE filmen skal KJØPES!! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...