Gå til innhold

Hunder liker å sniffe på mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt merke til at hver gang jeg har mensen, og hilser på en hund, så sniffer de alltid meg nedentil. Jeg lurer på hvorfor.

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Samme her. Uansett hvilken hund det er, og uansett om jeg bruker bind eller tampong, snuser de med i skrittet så fort de får sjansen. Men kanskje lukten av dødt blod og livmorhalsslim er interessant for de? :overrasket:

Gjest Lisbeth Salander
Skrevet

De senser nok at noe er annerledes, ikke veit jeg :smilorange: Husker bare jeg var sjuk en gang, så sniffa bikkja masse på meg. Hadde ørebetennelse og lå rett ut. Merkelig

AnonymBruker
Skrevet

Hunder er også mestere i å finne fotsopp. :rolleyes:

Hver gang samboer var på besøk hos folk som hadde hund sto hunden leeeenge å sniffet på foten soppen var på. Så, hvis hunden står lenge og snuser på en fot kan man garantere fotsopp :biggrin:

Anonym poster: 2bf400f6ba1e772740ecd965ea35c3b3

• Liker 1
Skrevet

Kanskje hundene tror du har løpetid :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Og jeg har merket at hunder elsker brukt undertøy, som for eksempel truser og sokker.

Gjest "gjest"
Skrevet

Kanskje hundene tror du har løpetid :fnise:

Antageligvis noe slikt ja.

AnonymBruker
Skrevet

De elsker også drittlukt. Babyen til ei venninne av meg feis død og fordervelse, og hver gang drittlukta kom og vi holdt på å spy så ble hunden spinnvill og sto med snuten opp i ræva på ungen.

Anonym poster: d6bd3307dc56486af7adb038f97115e6

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Ræv lukter ræv, blod lukter blod og kjønn lukter kjønn om det er på bikkje eller menneske og det er jo sånn hunder er med hverandre også, så er nok helt naturlig.

Og ting som lukter ekkelt for mennesker lukter jo superspennende for hunder fordi de lukter det på en sterkere og mere avansert måte.

AnonymBruker
Skrevet

Begge hundene våre er helt gale etter brukte bind. Vi måtte til slutt kjøpe ei søppelbøtte til badet som de ikke greier å åpne, for så fort de hadde sjansen var de oppi der, tok med seg bind til liggeplassene sine og spiste dem opp! :kvalm:

Men de liker ikke promp. De kan ligge i fanget og kose seg, men slipper man en promp er de lynraske til å hoppe ned og gå langt unna.

Anonym poster: 214582c73b70d781e0e7e8a7363b7ede

Skrevet

Begge hundene våre er helt gale etter brukte bind. Vi måtte til slutt kjøpe ei søppelbøtte til badet som de ikke greier å åpne, for så fort de hadde sjansen var de oppi der, tok med seg bind til liggeplassene sine og spiste dem opp! :kvalm:

Men de liker ikke promp. De kan ligge i fanget og kose seg, men slipper man en promp er de lynraske til å hoppe ned og gå langt unna.

Anonym poster: 214582c73b70d781e0e7e8a7363b7ede

Æsj! Minner meg om da jeg passet på valpen til en venninne av meg... Gjett hva hunden gjorde da jeg luftet den. Den snuste og så slikket og spiste av sin egen bæsj til jeg dro den vekk.

AnonymBruker
Skrevet

hunder liker denne gode lukten jah. I fjot oktober hadde jeg en gutt/mann på besøk. Jeg tror han trodde vi skulle ha sex, for første gang, den dagen. Det var egentlig planen min også, men jeg fikk mensen så jeg ignorerte hans signaler på det. Synes det var litt små kleint, men det ble mye kleinere da hunden min kommer ut fra badet. Hoster, begynner å brekke seg, og ut kom en svært blodig tampong. Trodde jeg skulle dø av skamm. :P

Anonym poster: fd05db00c695ae28271f6f63b8973f78

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det kan vel ha noe med at det lukter sterkere når en har mensen enn til vanlig.

Anonym poster: 3452f09fdbd7cae6376239077c6b507a

Skrevet

Hunder kommuniserer vi kroppspråk, bjeffing og lukter så det er jo ikke så rart at de liker skitne truser ol. Har lest studier som viser at hunder kan trenes til å lukte kreft feks. Jeg hadde en hund før som var veldig opptatt av å lukte på min far, samme sted på kroppen hver gang og det viste seg å være kreft faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...