Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2004 #1 Skrevet 15. februar 2004 Er det normalt å sende sms til andre (motsatt kjønn) når begge er i forhold? Snakker ikke om en beskjed i ny og ne, men om daglige meldinger. Innholdet i disse meldingene er sånn at typen kunne sett dem, men er mer usikker over antallet meldinger. Hva er vanlig og når går man over streken?
Arkana Skrevet 15. februar 2004 #2 Skrevet 15. februar 2004 Gode venner sender man da gjerne daglige meldinger til, og personer av motsatt kjønn kan da like gjerne være en god venn som en av samme kjønn. Så jeg ser ingenting galt i det i allefall.
Gjest 3llie Skrevet 15. februar 2004 #3 Skrevet 15. februar 2004 Så lenge det ikke er noe snuskerier og det ikke hadde gjort noe om han hadde sett dem så gjør det vel ingenting.
Gjest care Skrevet 15. februar 2004 #4 Skrevet 15. februar 2004 Er det normalt å sende sms til andre (motsatt kjønn) når begge er i forhold? Snakker ikke om en beskjed i ny og ne' date=' men om daglige meldinger. Innholdet i disse meldingene er sånn at typen kunne sett dem, men er mer usikker over antallet meldinger. Hva er vanlig og når går man over streken?[/quote'] KOmmer vel ann på. For oss er det ikke normalt. Men jeg tror for yngre folk er det kanskje normalt. Det virker på meg som det er en ny kultur, man skal taste med mange og av begge kjønn. Hvor grensen går er nok også helt individuelt. Dette må dere finne ut av selv, tror jeg.
Joplaya Skrevet 15. februar 2004 #5 Skrevet 15. februar 2004 Jepp, helt normalt. Men det kommer jo an på tettheten i vennskapet. Nå er ikke jeg en som sender sms hver dag og hele tiden. Men jeg kan sammenligne det med at jeg sender like mye sms til mine guttevenner som mine jentevenner, om ikke oftere fordi jeg er mer knyttet til mine guttevenner enn mine jentevenner - og det har ingenting med romantiske følelser å gjøre - har med tettheten av vennskapet, grad av tillit, gjensidighet, respekt osv.
Marianne Skrevet 15. februar 2004 #6 Skrevet 15. februar 2004 Normalt eller ikke normalt er vel hvor gode venner man er. Jeg har mannlige venner som jeg til tider smser mye med. Det er helt uskyldig på alle måter og det gjør ingenting om mannen min leser disse smsene. Mine damevenner og mannevenner er venner på lik linje og jeg oppfører meg akkurat likt i forhold til de. Det samme gjør mannen min.
Musemor Skrevet 15. februar 2004 #7 Skrevet 15. februar 2004 Skjønner ikke at det skulle være noe problem!?? Venner er venner, uansett hvilket kjønn de er! Synes faktisk det er utrlolig tåpelig å nekte kjæresten å ha kontakt med venner av motsatt kjønn. Vitner bare om usikkerhet og dårlig selvtillit. Nå mente jeg forøvrig ikke at du som skrev hovedinnlegget gjør det, men det måtte bare få det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå