Gå til innhold

bare 3 dager igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nærmer det seg med stormskritt og alt er klappet og klart.... bare nervene igjen nå icon_wink.gif

Gleder meg sånn til å gifte meg med mannen jeg elsker, men gruer meg så veldig til å gå opp kirkegulvet... icon_frown.gif - når alle står oppreist og ser på meg...(*bite negler, bite negler*)

Men det går nok bra det og....

Ellers vil jeg sende masse lykke ønskninger til alle dere som gifter dere til lørdag 1.juni. Måtte dere få en herlig dag!!!

Nervøs hilsen fra meg....12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte du få en fortryllende dag! icon_smile.gif

Masse lykkeønskninger fra

Maggie!12

Skrevet

Vil bare ønske deg/dere lykke til, jeg icon_smile.gif Håper dagen deres blir like strålende som dere håper på icon_smile.gif

Jeg gruer meg forresten også veldig til den biten med å gå opp kirkegulvet. Prøver å ikke tenke så mye på det akkurat nå. Men det går vel bedre enn man frykter icon_smile.gif

24 dager igjen her icon_smile.gif12

Skrevet

Hei,

ja på lørdag gifter jeg meg også....er sååååå spent og kjenner sommerfuglene i magen allerede. Lykke til alle 1.junibruder!

-Anne

Skrevet

Lykke til Anne og Turte. Håper at dagene deres blir supre!

Skrevet

Lykke til fra meg også!! Neste uke er det min tur!! icon_smile.gif12

Gjest *Perser*
Skrevet

lykke til dere begge icon_smile.gif det kommer til å gå så bra så skal dere se icon_wink.gif

kjempe kos i fra *Perser*1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-05-29 10:11 ]

Skrevet

Ønsker dere all mulig lykke på den store dagen!

Også håper jeg dere får tid til et lite referat i løpet av uken......Jeg trenger sikkert noen tips i siste liten!12

Skrevet

Ønsker deg og mannen din en strålende dag!!!12

Skrevet

Fikk ikke sagt lykke til.... MEN nå kan jeg si GRATULERER, tenker jeg!!!!

Nå er du vel sikkert gift!!!

Kos deg som fru!!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...