AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 er det lov å ta med "besøk" på hotellrommet? jeg skal til irland snart og skal møte et lekkert mannebein. kan ikke snike ham inn heller for vi må gå forbi resepsjonen på vei til rommet og der står det alltid noen. er det noen regler? Anonym poster: 813bd561afbeef050d899aed5c89ef39
Gjest UngMann1986 Skrevet 30. juli 2012 #2 Skrevet 30. juli 2012 I Norge er det noen hoteller hvor det ikke er lov til å ha gjester på rommet etter kl 2300. Men mulig de egentlig tenker på større nachspiel. Men for din del, kan vel ikke være noe problem å snike ham inn. De i resepsjonen har vel ikke full oversikt over hvem som bor på enkeltrom og dobbeltrom?
Singha Skrevet 30. juli 2012 #3 Skrevet 30. juli 2012 Pleier gå bra. Send en mail til hotellet (anonymt ) og spør for et svar fra dem om du er usikker.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 I Norge er det noen hoteller hvor det ikke er lov til å ha gjester på rommet etter kl 2300. Men mulig de egentlig tenker på større nachspiel. Men for din del, kan vel ikke være noe problem å snike ham inn. De i resepsjonen har vel ikke full oversikt over hvem som bor på enkeltrom og dobbeltrom? De i resepsjonen SKAL ha oversikt over antallet gjester boende på natt i Norge. Dette er ikke bare for å forhindre nachspiel og bråk, men også for å etterfølge strenge brannforskrifter. De fleste norske kjedene har stilletid fra 23 til 6-7. Anonym poster: 4cce71a7f38d706f0bf22f1903f977e2 1
Arcamenel Skrevet 30. juli 2012 #5 Skrevet 30. juli 2012 Jeg har vært på besøk på hotellrom (også etter kl. 23:00) uten problemer.
Gjest Arvid78 Skrevet 30. juli 2012 #6 Skrevet 30. juli 2012 Finnes ikke problem, du kan lett ta mannebeinet ditt med deg på hotellrommet
Azila Skrevet 30. juli 2012 #7 Skrevet 30. juli 2012 Det er slik at resepsjonen/nattevakten skal ha kontroll over hvem som går inn og ut pga sikkerhet dersom det oppstår fare. Det kan også være slik at dersom nattevakten får med seg at det går inn en person på et rom som ikke bor der og blir der over natten så kan du bli trukket for en ekstra person på ditt kort når du sjekker ut, men da må du jo bare betale. Finn deg et stort hotell så de ikke klarer å holde oversikt ;-)
MissStiles Skrevet 1. august 2012 #8 Skrevet 1. august 2012 Jeg ville sagt ifra om jeg tok med meg noen på rommet. Det har noe med sikkerhet å gjøre. I tilfelle det blir brann så trenger resepsjonen å vite hvor mange personer som befinner seg på rommene. Også er det prisforskjell om det er en eller to personer som leier et hotellrom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå