Gå til innhold

Ny bannetråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har grundig bruk for en ny bannetråd.

Akkurat nå er jeg så sint at jeg kunne ha knust hva som helst som stod i veien, og aller helst den jæbla forp*** Swarowskidrueklasen jeg gav min samboer til jul for noen år siden.

Hva i helvete er i veien med han om dagen?????

Er det mulig å være så pms at man blir sur for sånne småting som jeg er rasende for akkurat nå, særlig når man ikke er pms engang??

Forbanna drittgubbe, kan du for i helvete rydde opp en eneste gang? Og kan den jævla snømåkeren holde seg unna tujaene mine?

Og kan den forbannede vaskemaskinen bli ferdig engang? Og kan den idiotiske peisen ser til svarte å få opp temperaturen her????

Ehh... mulig humøret mitt ordner det siste forresten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmmmmmm, det var GODT!!!!

Ög velfortjent :evil:

Gjest Madam Felle
Skrevet

:o Hvorfor er du sint på han egentlig? :o Fikk ikke helt med meg den.

Men trøster deg litt kan jeg alltids :trøste:

Skrevet

Er bare generellt sinna,

og når han da fex ikke klarer å fjerne tøyet sitt fra tørkestativet som har hengt der i fjorten dager, eller kjøpe skikkelig brød til frokost, eller fjerne alle avisene fra i går som ligger strødd over hele stua, eller fikse den teite greia på playstationmaskina til ungene så de slutter å mase, eller lukke igjen vinduet på soverommet, eller flytte de nyvaskede klærnes sine fra gulvet så jeg kommer frem til klessakpet, DA blir jeg ikke akkurat noe mindre sinna...... :evil:

Ha spist to sjokoladekakestykker, og jaget mann og barn på motorsykkelmesse, så nå har jeg det litt, LITT bedre. Brum.

Skrevet

:o

Kanskje jeg holder på å utvikle meg til en ekte Bridezilla...?

Eller en hurpezilla...?

Skrevet

Kan noen minne meg på hvorfor jeg har mann....

Gjest Madam Felle
Skrevet
:hoho: jaja Tex det går sikkert bra. Du skal være glad for at det er alt, og ikke bare en liten ting. :wink:
Gjest Embla s
Skrevet
:o

Kanskje jeg holder på å utvikle meg til en ekte Bridezilla...?

Eller en hurpezilla...?

Næh, det tror jeg ikke :ler:

Men hva er det med menn da? De er liksom bare flinke til å "hjelpe til" de. Men tror det er noe galt med øynene deres. De SER IKKE!!!! de ser ikke hva som bør og må gjøres, de bare skritter over rotet...

*leter febrilsk etter noe godt i skapet og trøstespiser jeg med*

Skrevet
Du skal være glad for at det er alt' date=' og ikke bare en liten ting. :wink:[/quote']

Syns du prata om å trøste jeg..... :tunge1:

Skrevet
Kan noen minne meg på hvorfor jeg har mann....

Ja, takk, det skulle jeg også gjerne vite akkurat nå :evil:

Skrevet

Men hva er det med menn da? De er liksom bare flinke til å "hjelpe til" de. Men tror det er noe galt med øynene deres. De SER IKKE!!!! de ser ikke hva som bør og må gjøres, de bare skritter over rotet...

*leter febrilsk etter noe godt i skapet og trøstespiser jeg med*

*Inviterer Embla, bobla og madammen på trøstespisekake*

Skrevet

Jeg trenger også kake, men av helt andre grunner en mannen min da. Verre med svigers :evil:

Skrevet

Har plass til svigers- kranglere også: Kom du Arwen!!

Skrevet

Jeg vet så godt hvordan du har det Tex! Merker at jeg koker i dag jeg også. Svigermor har vært på besøk i helgen og kjæresten min er helt baby. Ber jeg han om å gjøre noe spretter hun opp skal hjelpe stakkarslilleguttensinsomskalslippeågjørehusrabeid :evil: :sinna:

Gjest Madam Felle
Skrevet
:hoho: Mødre vil jo bare det beste for barna sine.
Skrevet
:hoho: Mødre vil jo bare det beste for barna sine.

Ja. Bare at av og til heter det bjørnetjenester. :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...