Gå til innhold

Medlemskap i Go'boken, er det verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har mottatt et par pakker til nå, og jeg lurer på om vi skal fortsette å være medlemmer. Ville først ha med meg startpakken og den første pakken som inneholdt vuggesanger og bok om søvn. Er det verdt pengene å fortsette?

Vi har ingen barn fra før, og dermed ingen leker eller bøker til han. Vi har heller ikke peiling på hva babyen bør ha av ting å se/ kjenne på. Derfor synes jeg det kan være greit å få tilsendt pakker som passer hans alder.

Men kommer det mye fint framover, eller ikke?

Skrevet

Gadd aldri melde meg inn basert på hva andre jeg kjenner sa. De syntes det var dyrt, litt dårlig og skuffende.

Jeg kjøpte noen få leker, men hun ble veldig fort lei av dem. Så vi har likevel måttet gå rundt i huset på jakt etter andre ting. Det går mye i tupperwarebokser, at hun får kaste på en igjenknytt pose med brød, gryteunderlag osv.. Kunne absolutt spart meg lekekjøpene.

Spohie la giraffe har hun faktisk holdt interessen for. Den kan hun av og til ligge å klemme lyd utav til hun sovner! Ifra poengshoppen til Libero kjøpte jeg den rangla fra brio som ser ut som et lite bur med ei bjelle i. Også en hun har holdt interessen for lenge. Skwish fikk hun nok for sent. Ellers kjøpte jeg en bitering på apoteket, den er bra, og så en sånn dings som likner litt på en smokk men har to litt harde gummidingser i stedet for den luftblæra, fra tommee tippee. Den gnager hun veldig på!

Ut over det må vi leite i huset etter ting. Akkurat i dag er det et gavebånd som er den beste leken. Og jeg forlater henne ALDRI utenfor synsfeltet med ting som ikke er ment som babyleke.

Skrevet

Tror heller jeg hadde satsa på å kjøpe bøker på salg og på billigbutikker *Har nese for salg*

• Liker 2
Skrevet

Vi har meldt oss inn i Disney bokklubben til Sandvik, og er veldig fornøyd med den. 159 kr for en disneybok, den samme på lydbok og et aktivitetshefte. Men min er litt eldre enn din, så det blir nok litt på siden.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært medlem i Go'boken siden min på 1,5 var nyfødt, og for det meste er jeg godt fornøyd med pakkene. De var ikke så spennende i starten, syns bøkene for de bittesmå var litt for "avanserte" (min hadde ikke tålmodighet til å bli lest for i starten), og kjøpte heller pekebøker og myke bøker. Men vi leser masse i bøkene nå, og det er mye som går igjen som hun kjenner igjen og syns er moro. Bøkene er i tykk papp, så hun blar i dem selv, og kan sitte lange stunder og "lese" høyt for seg selv. Jeg kjenner ikke til så mange andre bokklubber, så kan ikke si noe om de andre. Men fra min erfaring kan jeg anbefale Go'boken i hvertfall.

Anonym poster: 0746ea53ed2d94044b366217845d34f2

• Liker 1
Skrevet

Nei! Det lille jeg har sett av goboken har bare vært ræl!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Det lille jeg har sett av goboken har bare vært ræl!

Får jeg spørre hva du syns er ræl med Go'boken? Jeg svarte før deg, og er fornøyd med bøkene, og syns ikke det er ræl i det hele tatt, og ikke ungen min heller. Bare nysgjerrig altså. :)

Anonym poster: 0746ea53ed2d94044b366217845d34f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...