Gå til innhold

Sukker, Match eller Møteplassen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det litt aldersavhengig de forskjellige sidene, noen som utvilsomt passer for yngre contra oss som er noe mer voksne?

Jeg er i slutten av 30 årene og skal på ingen måte ha meg en ung mann i tyveårene, men jeg aner virkelig ikke hvilken datingside jeg skal gå inn på.

Noen forslag?? Og hva i alle dager koster det omtrent i mnd? Ca 2-300 kroner??

Hvor vanlig er det å ha profil på flere steder? Og har man i så fall samme nick og profil??

Hilsen særdeles uerfaren potensiell nettdater...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett at det er en del som er på alle siden, mens andre ingen. Møteplassen erfarer jeg at er de litt "eldre" mer seriøse damene holder seg, mens sukker er mer tilfeldig og kansje en smule mindre seriøse. Match kan jeg ikke si så mye på da jeg har liten erfaring fra den siden.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Møteplassen erfarer jeg at er de litt "eldre" mer seriøse damene holder seg, mens sukker er mer tilfeldig og kansje en smule mindre seriøse.

Og hva legger du eldre damer? Er det når de bikker 30 eller 50?? He he..

Endret av Frk Johansen
Skrevet

Og hva legger du eldre damer? Er det når de bikker 30 eller 50?? He he..

Hehe, de som er rett rundt 30 eller mer og er på jakt etter seriøse forhold. Ikke at 30 er gammelt alså ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg oppfatter Match som et sted med lite aktivitet.

Sukker er kanskje mest for de som bor i for eksempel Oslo eller større steder, mens Møteplassen har brukere fra de fleste steder.

Anonym poster: bdf4a21c1779850c1c6f5ba68408c5b8

Skrevet

Hei:) Jeg har "bitt i det sure eplet" etter mye påtrykk fra venninner- og opprettet profil både på Sukker og på Møteplassen. Helt fersk så ikke så store erfaringen enda. Forstått at dette er måten og treffe folk på for tiden. Selv er jeg godt oppi 30-årene.

Skrevet

synes sukker er ekstremt dødt.. ikke alltid men som oftest. Match har jeg ikke noe særlig erfaring fra, men møteplassen er vel det jeg foretrekker.

Skrevet

Hvorfor registrerer ikke alle seg på norgesdating eller hva det heter helt gratis?

:)

• 5 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

er jo litt gøy å date

Anonymkode: 1be5e...9e8

AnonymBruker
Skrevet

Match koster jo 2000 kr. for 6 mnd, og du får bare halvparten av hva de tilbyr.

Uavhengig av pris: svar til trådittel: Sukker.

Anonymkode: 46c2d...9c5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er flest kjekke menn på Sukker, har forsøkt alle tre. Har også fått mest respons på Sukker, og det kom av at jeg jobbet litt med teksten og med å plukke ut noen gode bilder.

Anonymkode: da97d...30a

AnonymBruker
Skrevet

Her jeg bor er det omtrent bare de som er "til overs" på nett. Begynner å lure på om det i det hele tatt er normale single menn på vestlandet..

Anonymkode: 77363...ced

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her jeg bor er det omtrent bare de som er "til overs" på nett. Begynner å lure på om det i det hele tatt er normale single menn på vestlandet..

Anonymkode: 77363...ced

Hva er det som er normale menn? De som bare er ute etter en ting?

Gå heller for de unormale som er ute etter noe mer.

Anonymkode: f87bc...e76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...