NatashaRomanoff Skrevet 30. juli 2012 #1 Del Skrevet 30. juli 2012 Hei! Jeg skal starte i min første lærerjobb nå den 13. August. Jeg har lett overalt, men finner ikke ut når man får utbetalt lønn? Altså, hvilken dag er lønnsutbetaling i Oslo kommune? Prøver å få regnskapet til å gå opp, etter en sommer uten jobb. "Lett" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gabler Skrevet 30. juli 2012 #2 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg jobber som miljøarbeider i Oslo Kommune, og vi får 28. Men tviler på at alle får det samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatashaRomanoff Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg jobber som miljøarbeider i Oslo Kommune, og vi får 28. Men tviler på at alle får det samtidig? Okei, det kan jo stemme. Men jeg har kun jobbet ca 14 dager ved utbetaling, får jeg allikevel lønn den 28.aug for de 14 dagene, eller må jeg vente helt til den 28.sept og få for halvannen mnd? Noen som har noen tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gabler Skrevet 30. juli 2012 #4 Del Skrevet 30. juli 2012 Det er vel kanskje slik at du må vente til september. De timene vi jobber for i august, får vi i september. Men dobbeltsjekk, det er ikke sikkert det er samme regler som gjelder hos deg, jeg får tross alt timesbetalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatashaRomanoff Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 30. juli 2012 Det er vel kanskje slik at du må vente til september. De timene vi jobber for i august, får vi i september. Men dobbeltsjekk, det er ikke sikkert det er samme regler som gjelder hos deg, jeg får tross alt timesbetalt. Jeg er ansatt fra 1.8 står det i kontrakta (men skal ikke på skolen før den 13., som er en uke før skolestart). Da får jeg vel kanskje for hele mnd da, den 28. Har fast mndlønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viella Skrevet 2. august 2012 #6 Del Skrevet 2. august 2012 Du får første lønn den 12. Eller, denne mnd blir det vel 10., siden 12. er en søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 2. august 2012 #7 Del Skrevet 2. august 2012 Da jeg begynte i Oslo kommune, også på en skole, fikk jeg første lønn den 12. Den lønna var for hele første måned, altså for hele august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 2. august 2012 #8 Del Skrevet 2. august 2012 Også jobbet i Oslo kommune som vikarlærer, og jeg fikk lønn 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strixvaria Skrevet 2. august 2012 #9 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg jobber også i Oslo kommune, Utdanningsetaten (vikarlærer etc), og får lønn den 12. i måneden :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå