Gjest Mayamor Skrevet 15. februar 2004 #1 Del Skrevet 15. februar 2004 Samboer bruker svarte dongeribukser. Nå har noen falmet og jeg lurte på å farge dem. Leste på en pakke med farge i går at den holdt til 600 gram tøy... Stemmer det? Leste videre på pakken at de beregnet en dongeribukse til å veie 700 gram... Dessuten måtte jeg kjøpe 1 pakke "fixsalt"... Fargen kostet ca 60,- + saltet ca. 20,- Så det vil si 80,- for å farge 600 gram tøy eller har jeg misforstått...? :oops: Dersom det stemmer synes jeg det er skrekkelig dyrt... Kan jeg ha mere tøy i enn anbefalt ? (Siden det ikke skal skifte farge - kun framheve den som er der...) Hva har du brukt (eller har hørt om)? På forhånd tusen takk for innspill... :bukke: Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. februar 2004 #2 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg hadde nok tatt sjansen på 2 par sorte bukser, ikke flere. Har farget opp sorte dongeribukser med godt resultat mange ganger. Det er viktig at du kjøper Nitor fix-salt hvis det er denne fargen du velger. Ellers har Dylon gode farger, men jeg er ikke sikker på hvordan prisen på denne er i forhold til Nitor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonora Skrevet 15. februar 2004 #3 Del Skrevet 15. februar 2004 Bati batikk farge er mye billigere og gjør samme nytte. Er ikke sikker på hvor du kjøper det i Bergen men Joh. Steffens i Oslo har. Ring de og spør om de vet hvem i ditt nærområde som har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 15. februar 2004 #4 Del Skrevet 15. februar 2004 :bukke: Tusen takk for innspill... :bukke: Får undersøke om Bati finnes i Bergen da... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå