Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tok en graviditetstest i dag med morgenurin. jeg fikk en veldig sterk kontrollstrek og en veeeeldig svak teststrek. det er 5 dager til forventet mens,men det sto at man kunne bruke den intill 7 dager før forventet mens. jeg hadde eggløsning den 21.07. og vi :sengekos: 4, 2, og 1 dag før denne datoen. tørr ikke helt å begynne å glede meg enda.

kan dette være en positiv test eller kan det være en skyggestrek?

kan legge ved et bilde. men det er nesen bare kontrollstreken som syns på bildet.

post-60743-0-64605200-1343638287_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvis jeg virkelig legger godvilja til så kan jeg skimte en strek der, men bildet var så utydelig så det er umulig å si om den er positiv eller om det er en skyggestrek.

Jeg hadde ville ventet noen dager og så tatt en ny test :)

Skrevet

takk for svar:) jeg vet at bilde er dårlig, det er vanskelig å ta bilde av noe som er så svakt :P hehe :)

det var det som var planen min,er jo fortsatt noen dager igjen til TR skal melde sin ankomst, så jeg krysser fingrene forsiktig for at det var en strek og ikke skyggestrek frem til da:)

Skrevet (endret)

jeg tok en graviditetstest i dag med morgenurin. jeg fikk en veldig sterk kontrollstrek og en veeeeldig svak teststrek. det er 5 dager til forventet mens,men det sto at man kunne bruke den intill 7 dager før forventet mens. jeg hadde eggløsning den 21.07. og vi :sengekos: 4, 2, og 1 dag før denne datoen. tørr ikke helt å begynne å glede meg enda.

kan dette være en positiv test eller kan det være en skyggestrek?

kan legge ved et bilde. men det er nesen bare kontrollstreken som syns på bildet.

post-60743-0-64605200-1343638287_thumb.j

Åhhh...eg fikk akkurat det samme igår eg og ,bare testet på kvelds urin, er 12 dpo idag.

Og kan godt se den skyggestreken i hvert fall rosa farge på den :) Veldig god tegn,krysser fingrene ;)

Endret av Sweetfrombergen
Skrevet

Hvor mange dpo er du? :)

Skrevet

Hadde eggløsning ca 21/7. Jeg var hos legen i hår å fikk det bekreftet:) nå er jeg 3+4:))) mest sannsynlig er du gravid:D jeg er fortsatt spent på om TR kommer:p er jo fortsatt 3dager til IKM. Kommer TR så har elg mest sannsynlig mista:/

Skrevet

• Hadde eggløsning ca 21/7. Jeg var hos legen i hår å fikk det bekreftet:) nå er jeg 3+4:))) mest sannsynlig er du gravid:D jeg er fortsatt spent på om TR kommer:p er jo fortsatt 3dager til IKM. Kommer TR så har elg mest sannsynlig mista:/

Vel eg håper virkelig at TR skal holde seg unna deg de neste 8 månedene :D Har kjøpt igår på Apotek helt vanlig test, som viser 2 strek vis den var positiv,men den kom idag blendahvit på morgen urin....såå skuffene, men på en måte er blitt vant til det. Så rart...hadde jo fått skyggestrek på RSFU,på begge faktisk..Men tror skal bare forvente TR på besøk den 5. Skal prøve å legge ut bilde seinere av hvordan testen min så ut :)

Skrevet

Vel eg håper virkelig at TR skal holde seg unna deg de neste 8 månedene :D Har kjøpt igår på Apotek helt vanlig test, som viser 2 strek vis den var positiv,men den kom idag blendahvit på morgen urin....såå skuffene, men på en måte er blitt vant til det. Så rart...hadde jo fått skyggestrek på RSFU,på begge faktisk..Men tror skal bare forvente TR på besøk den 5. Skal prøve å legge ut bilde seinere av hvordan testen min så ut :)

Takk for det:)) håper TR holder seg unna deg og!:) ja gjør det, kjøp en ny test og test etter IKM hvis TR ikke kommer:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...