Gå til innhold

Bare meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Lenni20
Skrevet

Noe jeg har undret i en stund nå.. altså, når du finner den karen som du faktisk kunne tenkt deg en fremtid med, eller noe som faktisk kan utvikle seg til noe bra.. Han sier .. er ikke på jakt etter noe , vil ikke ha noe forhold, selv om du ikke gir noe hint til det selv.. også dumper han deg, og noen uker senere er han i et fast lykkelig forhold med ei annen..

har faktisk opplevd dette flere ganger før, er jeg en slags siste utvei sak som får gutta til å ville ha faste forhold med ANDRE enn meg?

Hvorfor er det sånn?..huh.png:sukk:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel rett og slett bare en klassisk unnskyldning mange bruker når de ikke vil gå videre med noen.. den virkelige grunnen kan jo være en helt annen- at han rett og slett bare ikke er interessert. Har vært borti det samme en gang..! Er ikke alle som er oppriktige;)

AnonymBruker
Skrevet

Det er godt mulig de er oppriktige.

Jeg har brukt samme linja selv. Fyren var både kjekk og hadde god personlighet, skikkelig kjernekar og dødsforelsket i meg. Så jeg tenkte at det var noe galt med meg som ikke fikk følelser for han, og dermed sa jeg at jeg ikke var klar for et forhold, for det var det jeg trodde, helt til jeg ble forelsket selv.

Av og til er du bare ikke den rette.

Anonym poster: a7d1da2336da021ad78c9d402dcb6247

• Liker 1
Skrevet

Å, jeg blir sååå suuur! Og hvorfor dater så mange andre samtidig, for å plutselig bli sammen med en person uken etter? Altså, hvor seriøst er det egentlig da? Kjemepeforelsket helt plutselig, etter å ha knullet rundt i flere uker på flere samtidig? Tror ikke det nei.

Skrevet

Å, jeg blir sååå suuur! Og hvorfor dater så mange andre samtidig, for å plutselig bli sammen med en person uken etter? Altså, hvor seriøst er det egentlig da? Kjemepeforelsket helt plutselig, etter å ha knullet rundt i flere uker på flere samtidig? Tror ikke det nei.

Problemet er at forelskelse IKKE er det samme som kjærlighet.

Og en del folk har tydeligvis veldig lett for å forelske seg i en eller annen. Så lenge det varer. Og så er det neste forelskelse som gjelder.

Basere et forhold på en forelskelse er galskap.

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk vite i etterkant av et lignende tilfelle at "du var overhodet ikke klar for forhold, enda mindre enn jeg!" (kommer fra fyren som nettopp har gått inn i et forhold)

Kjekt å vite... Dvs surt og bittert og forklarer ikke hvorfor en stum blondine har tatt plassen som jeg skulle hatt. På den annen side så vet jeg innerst inne at det aldri kunne blitt oss to, når han tydeligvis har preferanser som jeg ikke har forutsetninger for å forstå (=den stumme blondinen), ergo vi forstår ikke hverandre

Værsågod neste blink.png

Skrevet

Jeg fikk vite i etterkant av et lignende tilfelle at "du var overhodet ikke klar for forhold, enda mindre enn jeg!" (kommer fra fyren som nettopp har gått inn i et forhold)

Kjekt å vite... Dvs surt og bittert og forklarer ikke hvorfor en stum blondine har tatt plassen som jeg skulle hatt. På den annen side så vet jeg innerst inne at det aldri kunne blitt oss to, når han tydeligvis har preferanser som jeg ikke har forutsetninger for å forstå (=den stumme blondinen), ergo vi forstår ikke hverandre

Værsågod neste blink.png

Kanskje du er litt for avhengig av party hver helg etc.?

• Liker 1
Skrevet

Avhengig? Skal man sitte hjemme alene og spise seg feit og synes synd i seg selv istedet?

Skrevet

Avhengig? Skal man sitte hjemme alene og spise seg feit og synes synd i seg selv istedet?

Nei, men hvis man gir inntrykket av at man må ut å feste hver helg, så gir man samtidig inntrykket av at man ikke er klar for noe seriøst parforhold.

• Liker 1
Skrevet

Jaha? Kan jo være så enkelt at man ikke synes noe særlig om å sitte hjemme og spise pizza/taco og se gullrekka eller hva de nå kaller det alene?

• Liker 1
Skrevet

Jaha? Kan jo være så enkelt at man ikke synes noe særlig om å sitte hjemme og spise pizza/taco og se gullrekka eller hva de nå kaller det alene?

Mye mulig det sikkert hehe

Men gir du inntrykket av å være partyjente deluxe så blir du ikke valgt til et seriøst parforhold.

• Liker 1
Skrevet

Nei, men hvis man gir inntrykket av at man må ut å feste hver helg, så gir man samtidig inntrykket av at man ikke er klar for noe seriøst parforhold.

:fnise: Jeg har vel aldri i mitt liv falt under kategorien partyjente, såvidt meg bekjent...

Det finnes andre grunner til å ikke være klar for forhold... Taco- og Gullrekkeskrekk, for eksempel. Jeg er redd for å bli feit og drittkjedelig, som de fleste parene jeg kjenner. Og det har ikke nødvendigvis noe med festing å gjøre

Skrevet (endret)

Må si meg enig med Steinar på denne :overrasket:

Partyjenter viser ikke seriøsitet, og man skyr vekk fra forhold med de.

De jentene som er ute hver helg er morsomme å være med for en kortere periode da :)

Endret av Perrin
  • Liker 1
Skrevet

Er det enten eller, altså? Enten er man partyjente, eller taco-jente?huh.png

Veldig enkel, den planeten dere lever på... Har dere sort/hvitt TV også?

• Liker 1
Skrevet

Er det enten eller, altså? Enten er man partyjente, eller taco-jente?huh.png

Veldig enkel, den planeten dere lever på... Har dere sort/hvitt TV også?

Personlig tror jeg på at party-jenter også er taco-jenter.

Men når det gjelder å bli feit og kjedelig så er vel det egentlig opp til deg selv?

Eller tror du at mannen kommer til å tvangsfore deg kanskje? :smoke: hehe

Skrevet

Hva om man bare vil beholde litt individualisme (og midjemål) inn i forholdet? Er det for mye forlangt? Jeg har ikke noe personlig erfaring innenfor feltet, men de jeg har sett prøve har mislykkes så til de grader.. de eser ut som ballonger og bytter ut ordet "jeg" med "vi". Tacoen blir også utvidet til en halvkilo smågodt på Lørdagskvelden

Jeg ønsker "dem" ihvertfall lykke til (de kommer til å trenge det), og finner andre venner å henge med enn så lenge

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva om man bare vil beholde litt individualisme (og midjemål) inn i forholdet? Er det for mye forlangt? Jeg har ikke noe personlig erfaring innenfor feltet, men de jeg har sett prøve har mislykkes så til de grader.. de eser ut som ballonger og bytter ut ordet "jeg" med "vi". Tacoen blir også utvidet til en halvkilo smågodt på Lørdagskvelden

Jeg ønsker "dem" ihvertfall lykke til (de kommer til å trenge det), og finner andre venner å henge med enn så lenge

hehe Ja, det er sikkert mange som havner i dårlige vaner. Problemet er nok at det å være sosial som regel innebærer mat og drikke. Og typisk er nok par en del mer sosiale sånn sett enn single; spesielt når paret selv også er sosiale seg imellom.

Men som sagt så vil det være opp til deg selv om du ønsker å bli feit eller ikke. Tror ikke det er helt ulovlig for folk i par å trene altså ;)

Det går jo også an å spise sunt selv om man er et par. Det forutsetter selvfølgelig at man finner seg en partner som liker sunn mat, og ikke bare taco og smågodt. Så akkurat det kan jo være lurt å ha i bakhodet, ja :)

Endret av Steinar40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...