Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Hei! Vet ikke om jeg har plassert dette emnet riktig jeg, men prøver her. Min iPod-touch har knust skjerm, noen som vet cirka hvor mye det koster å bytte denne? Det er også noe galt med batteriet som gjør at den går veldig fort tom for strøm. Jeg vurderer å kjøpe en billig av kjæresten min (helt lik) til 800 kroner om en slik reperasjon ikke lønner seg. Noen med erfaringer? Takker på forhånd!
Gjest Mog Skrevet 30. juli 2012 #2 Skrevet 30. juli 2012 Fant dessverre ikke noe spesifikk informasjon på Apple sine sider, men jeg skal tro at bytting av skjerm samt nytt batteri vil koste mer enn 800 kroner. Vet du hvor bra batteriet på den du skal kjøpe er, samt er det noe garanti på den?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 30. juli 2012 #3 Skrevet 30. juli 2012 Fant dessverre ikke noe spesifikk informasjon på Apple sine sider, men jeg skal tro at bytting av skjerm samt nytt batteri vil koste mer enn 800 kroner. Vet du hvor bra batteriet på den du skal kjøpe er, samt er det noe garanti på den? Oi, så snilt at du sjekket det. Tenkte nemlig ikke på å sjekke på Apple sine sider Nei, begge de spørsmålene er jeg dessverre litt usikker på.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 30. juli 2012 #5 Skrevet 30. juli 2012 Ingen årsak. :-) Glad for å hjelpe til. Så hyggelig, takk igjen! :-)
Thalassos Skrevet 27. august 2012 #6 Skrevet 27. august 2012 Å bytte skjerm selv kan du gjøre for en hundrelapp om du kjøper utstyr på ebay og gjør det selv, det er veldig enkelt Batteri er det nok litt verre med..
Thalassos Skrevet 27. august 2012 #7 Skrevet 27. august 2012 Sorry, Dreamdrops, jeg stalket deg litt igjen
matba Skrevet 27. august 2012 #8 Skrevet 27. august 2012 Hvor gammel er ipoden? jeg knuste skjermen på iphonen min, og i med at garantien ikke lengre var gyldig så valgte jeg å bytte skjerm hos noen jeg kjenner. Hadde jeg fortsatt hatt garanti på telefonen så hadde jeg gjort det hos en apple forhandler, for i det du begynner å tukle med ipoden så mister du evt all garanti om noe annet skulle skje
Gjest Skrevet 29. august 2012 #9 Skrevet 29. august 2012 Sorry, Dreamdrops, jeg stalket deg litt igjen Hihi, det går fint Hvor gammel er ipoden? jeg knuste skjermen på iphonen min, og i med at garantien ikke lengre var gyldig så valgte jeg å bytte skjerm hos noen jeg kjenner. Hadde jeg fortsatt hatt garanti på telefonen så hadde jeg gjort det hos en apple forhandler, for i det du begynner å tukle med ipoden så mister du evt all garanti om noe annet skulle skje Hm, det er jeg litt usikker på. Den er noen år. Vet ikke en gang om jeg har garanti.. Eller er det noe man har uansett? Er litt dårlig på sånn her jeg
Gjest Skrevet 29. august 2012 #10 Skrevet 29. august 2012 Å bytte skjerm selv kan du gjøre for en hundrelapp om du kjøper utstyr på ebay og gjør det selv, det er veldig enkelt Batteri er det nok litt verre med.. Veldig enkelt, sa du? Da synes jeg at du kan få lov å gjøre det for meg
Thalassos Skrevet 29. august 2012 #11 Skrevet 29. august 2012 Veldig enkelt, sa du? Da synes jeg at du kan få lov å gjøre det for meg Ooops... Jeg burde kanskje ha skrevet at det SKAL være ganske enkelt! Har ikke prøvd selv, men de fleste vennene mine som har knust iphoneskjermen sin har gjort det selv, og et par av dem er under gjennomsnittet intelligente (slemt sagt, men det er helt sant..). De har klart det uten problemer!
Gjest Skrevet 30. august 2012 #12 Skrevet 30. august 2012 Ooops... Jeg burde kanskje ha skrevet at det SKAL være ganske enkelt! Har ikke prøvd selv, men de fleste vennene mine som har knust iphoneskjermen sin har gjort det selv, og et par av dem er under gjennomsnittet intelligente (slemt sagt, men det er helt sant..). De har klart det uten problemer! Hihi Jeg får se hva jeg gjør og forhøre meg litt rundt, tror jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå