Gå til innhold

Knust ipod touch-skjerm - pris?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Hei!

Vet ikke om jeg har plassert dette emnet riktig jeg, men prøver her.

Min iPod-touch har knust skjerm, noen som vet cirka hvor mye det koster å bytte denne? Det er også noe galt med batteriet som gjør at den går veldig fort tom for strøm.

Jeg vurderer å kjøpe en billig av kjæresten min (helt lik) til 800 kroner om en slik reperasjon ikke lønner seg.

Noen med erfaringer?

Takker på forhånd! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant dessverre ikke noe spesifikk informasjon på Apple sine sider, men jeg skal tro at bytting av skjerm samt nytt batteri vil koste mer enn 800 kroner. Vet du hvor bra batteriet på den du skal kjøpe er, samt er det noe garanti på den?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Fant dessverre ikke noe spesifikk informasjon på Apple sine sider, men jeg skal tro at bytting av skjerm samt nytt batteri vil koste mer enn 800 kroner. Vet du hvor bra batteriet på den du skal kjøpe er, samt er det noe garanti på den?

Oi, så snilt at du sjekket det. Tenkte nemlig ikke på å sjekke på Apple sine sider :)

Nei, begge de spørsmålene er jeg dessverre litt usikker på.

Skrevet

Ingen årsak. :-)

Glad for å hjelpe til.

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Ingen årsak. :-)

Glad for å hjelpe til.

Så hyggelig, takk igjen! :-)

• 4 uker senere...
Skrevet

Å bytte skjerm selv kan du gjøre for en hundrelapp om du kjøper utstyr på ebay og gjør det selv, det er veldig enkelt :)

Batteri er det nok litt verre med..

Skrevet

Sorry, Dreamdrops, jeg stalket deg litt igjen :fnise:

Skrevet

Hvor gammel er ipoden? jeg knuste skjermen på iphonen min, og i med at garantien ikke lengre var gyldig så valgte jeg å bytte skjerm hos noen jeg kjenner. Hadde jeg fortsatt hatt garanti på telefonen så hadde jeg gjort det hos en apple forhandler, for i det du begynner å tukle med ipoden så mister du evt all garanti om noe annet skulle skje

Skrevet

Sorry, Dreamdrops, jeg stalket deg litt igjen :fnise:

Hihi, det går fint :fnise:

Hvor gammel er ipoden? jeg knuste skjermen på iphonen min, og i med at garantien ikke lengre var gyldig så valgte jeg å bytte skjerm hos noen jeg kjenner. Hadde jeg fortsatt hatt garanti på telefonen så hadde jeg gjort det hos en apple forhandler, for i det du begynner å tukle med ipoden så mister du evt all garanti om noe annet skulle skje

Hm, det er jeg litt usikker på. Den er noen år. Vet ikke en gang om jeg har garanti.. Eller er det noe man har uansett? Er litt dårlig på sånn her jeg :)

Skrevet

Å bytte skjerm selv kan du gjøre for en hundrelapp om du kjøper utstyr på ebay og gjør det selv, det er veldig enkelt :)

Batteri er det nok litt verre med..

Veldig enkelt, sa du? Da synes jeg at du kan få lov å gjøre det for meg :fnise:

Skrevet

Veldig enkelt, sa du? Da synes jeg at du kan få lov å gjøre det for meg :fnise:

:engel: Ooops...

Jeg burde kanskje ha skrevet at det SKAL være ganske enkelt! Har ikke prøvd selv, men de fleste vennene mine som har knust iphoneskjermen sin har gjort det selv, og et par av dem er under gjennomsnittet intelligente (slemt sagt, men det er helt sant..). De har klart det uten problemer!

Skrevet

:engel: Ooops...

Jeg burde kanskje ha skrevet at det SKAL være ganske enkelt! Har ikke prøvd selv, men de fleste vennene mine som har knust iphoneskjermen sin har gjort det selv, og et par av dem er under gjennomsnittet intelligente (slemt sagt, men det er helt sant..). De har klart det uten problemer!

Hihi :fnise:

Jeg får se hva jeg gjør og forhøre meg litt rundt, tror jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...