Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff en ekstremt kjekk gutt når jeg var på ferie nå i sommer. I starten var det bare blikk, men en kveld var jeg ekstremt full og begynte og snakke med han, han var også full. Til slutt ble det veldig hett for å si det sånn.

Dessverre husker jeg ikke navnet hans, men vet at han er 20, og bor i Danmark, Århus. Vet dette er veeeldig lite å gå på, men klarer ikke å slutte å tenke på han så jeg har prøvd nå å søkt han opp. Men finner han ikke.

Noen tips til hvordan jeg kan finne han? :-)

Anonym poster: a92d3f82090eb1c50607028f5bfd3dab

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Var du sammen med venner eller familie da du møtte han? Kanskje noen av de vet noe?

Ellers er de jo ikke veldig lett å finne ut hvem det er når du ikke vet navnet hans en gang...

Skrevet

Mener å tro at han het Mes, eller Mess. Men det hørtes jo helt på trynet ut. Ingen av de jeg kjenner vet hvem han er..

Gjest UngMann1986
Skrevet

Note to self: Husk å spørre om mobilnummer.

Skrevet

Bare vær glad for at du slipper noe mer styr med han.

En ferieflørt er ikke liv laga.

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Jeg gjorde det samme med en jente jeg møtte for mange år tilbake, men da visste jeg fornavnet hennes (som var noe spesielt) og hvor hun bodde. Første gang jeg søkte på FB fant jeg henne ikke, men så bestemte jeg meg for å søke en gang til litt senere og der var hun plutselig. :)

Om du ikke vet navnet hans, så er FB ganske håpløst og det er det vel som regel når du har kun et fornavn også. Kommer ikke på noen gode alternativ nå, foruten en kontaktannonse i lokalavisen i Århus.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...