AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Jeg liker ikke svarte som skal være så jævla hip-hop. Dessverre er de aller fleste svarte i Norge slik. "Yoyo whazz up mah niggah HAHAH yoyo yeaaah" er ikke den type språk som bør høres utenfor jungelen eller en slum i dent redje verden. Hva er det som får disse folka til å tro at de er ghetto, eller at det er jævlig kult å leve etter en stereotype? Hvorfor ikke bare være mennesker istedenfor en hip-hop niggah? Anonym poster: 14dbc5bdd80b31fc8e6ebe2ff14f1bf2 1
Leifern Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Uff, så rasistisk. Tenk at du sier at alle negre er slik. 1
Gjest juvelia Skrevet 30. juli 2012 #3 Skrevet 30. juli 2012 Haha er helt enig med deg! Er oppførselen jeg reagerer på,ikke fargen på huden.. Men så er det bare sånn at de fleste mørkhudede har denne attituden. Yoyo maan,whats up yeah.. Bare chiller maan. Åsså når de går så ser det ut som at de tror de vandrer i en musikkvideo.. Vugger skikkelig. Hahaha cool. 1
Gjest Bud Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 Jeg sier "mååårn" og "taalaas". Døm meg også a 1
Myosotis Skrevet 30. juli 2012 #5 Skrevet 30. juli 2012 Haha er ikke bare i Norge dem oppfører seg slik. Synes det er helt komisk å se på. Av og til har disse gjengene også en bleiking-kompis i tillegg, som gjerne snakker på samme viset. Da blir det EKSTRA rart. Så klart ikke alle mørkhudede som er slik da, men noen ja... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå