Debra1984 Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Hvor får jeg kjøpt dette? De jeg kjøper av på ebay er utsolgt. Finnes det noen norske sider kanskje?
Gjest NozMonster Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 (endret) mulig du får tak i hydrogenperoksid på apotektet? men hva skal du med det? (hvordan tenker du å farge håret....håper du ikke skal bleke det med 3% ?)...jeg blir nesten litt bekymret jeg, for det er ikke noe leketøy som bør håndteres uten kunnskaper om det.. Endret 29. juli 2012 av NozMonster
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Hvis du mener det jeg tror (det du skal blande selve fargestoffet med?), så mener jeg det er slik at du ikke får kjøpt det i Norge. Jeg har selv kjøpt det fra en hairshop i Tyskland, men aldri hørt om at man får det her til lands. Utvalget her er jo rimelig dårlig. Anonym poster: ca29d1bf63067585f3dd6e7c5bc4834e
Ilovehair.blogg Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 3% er det det vi bruker når vi farger vipper og bryn.. 4% til de uten grå hår 6% til de som har grå hår.. Sånn er det hvertfall med salong farger :D
Gjest NozMonster Skrevet 8. august 2012 #5 Skrevet 8. august 2012 3% er det det vi bruker når vi farger vipper og bryn.. 4% til de uten grå hår 6% til de som har grå hår.. Sånn er det hvertfall med salong farger :D jaha? er du frisør?
-Turtle Skrevet 8. august 2012 #6 Skrevet 8. august 2012 4 % brukte vi på minicolor 6% brukte vi da vi farget håret mørkere 9% brukte vi da vi skulle farge hår lysere/bleke 12% brukte vi nesten ikke, men det brukte vi også for å lysne. Det var slik vi gjorde det på skolen og der jeg jobbet sist. 3% hadde vi ikke...
Gjest NozMonster Skrevet 8. august 2012 #7 Skrevet 8. august 2012 4 % brukte vi på minicolor 6% brukte vi da vi farget håret mørkere 9% brukte vi da vi skulle farge hår lysere/bleke 12% brukte vi nesten ikke, men det brukte vi også for å lysne. Det var slik vi gjorde det på skolen og der jeg jobbet sist. 3% hadde vi ikke... dette hørtes mer riktig ut ja Selv har jeg brukt 12% til bleking, men som du sier ja, så er det sjelden vare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå