AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 ARH nå har jeg vært litt dum. Har prøvd å bli gravid snart 1 år, uten hell. Dvs. 1 SA. Uansett. Skal på badeferie i midten av august og regnet ut at det er akkurat da jeg har IKM (HELE ferieuka). Siden jeg tydeligvis "aldri" blir gravid og jeg sliter med helt sinnsyke menssmerter og allmenntilstanden går kraftig ned når tanta er på besøk, bestemte jeg meg for å knaske cerazette en mnd, for å prøve å slippe mensen nå i august... Jeg fikk denne fikse ideen min når jeg allerede var på dag 3 i syklusen min (3. dag av mensen) og knasket dermed 1. pille på dag 4. Nå har jeg knasket i 1 uke, og angrer..... I følge pakningsvedlegget er man jo sikker på prevensjonen etter 7 dager, dvs. at jeg er sikker i dag faktisk (kjipt). Vurderer å kaste pillene igjen, men vil jo likevel slippe den J******VLA tanta i ferien... Før vi ble prøvere gikk jeg på cerazette i ca 5 år sammenhengende og var totalt mensfri. Fikk mensen igjen ca 2 uker etter pilleslutten sist, men spørsmålet mitt nå er: Er det sannsynlig at jeg er ute av syklus igjen hvis jeg slutter nå? Pokker altså, VIL IKKE HA TANTA MED PÅ FERIE!!!!!! Noen råd? HJELP. KAn jo ikke gå uten prevensjon og evt. få sånne "utsette mensen piller" heller, for de er jo skadelig for et evt. foster... Skulle så gjerne bare ha flyttet syklusen litt, slik at jeg hadde eggløsning 2 uker senere f. eks... Men har vel allerede fucka det til med de dumme pillene... dumme meg... takk på forhånd for innspill! Anonym poster: 2a39f1be253ab8fb37e7488e96ce1443
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå