Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter selvbruning til ansikt. Helst noe lett med fin, naturlig glød. Jeg er gravid, så jeg kan ikke ta sol, dessuten syns jeg huden min blir fæl etter en periode med solarium. Jeg vet folk bruker selvbruning på kroppen og dropper ansikt (bruker brunkrem i ansikt i stedenfor), men jeg bruker svært sjelden pudder/foundation å vil gjerne ha en naturlig solbrun glød uten å bruke timer om morningen. Hovedproblemet her er at jeg slet veldig med uren hud før jeg ble gravid. Et problem som varte i halvannet år, å er veldig obs på forskjellig bruk av produkter i ansikt. Derfor en enkel selvbruning for sensitiv hus/uren hud? Noen tips? Evt tips til annet jeg kan bruke utenom pudder? :)

Skrevet

jeg tåler ikke så mye, og har med meg zyrtec hele tiden. Denne tåler jeg helt fint.

469053-11-1275826162475.jpg

Skrevet

Hvordan hud har du i ansiktet? Har du hatt problemer med hud før, og evt er et noe du ikke tåler? Kjenner til folk som bruker bodylotion og selvbruning til kropp i ansiktet ..Skulle ønske min hud tålte like mye :P Hadde vært morro å prøvd denne :) Takk for tips! Skal se om jeg finner mer info om den :D

Skrevet

Jeg bruker også den fra Cosmica. Jeg har "normal" hud, men har atopisk eksem (sjeldent utbrudd), så den er sensitiv og reagerer ofte på produkter.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bruker også den fra Cosmica. Jeg har "normal" hud, men har atopisk eksem (sjeldent utbrudd), så den er sensitiv og reagerer ofte på produkter.

Hvordan reagerer du på "fy-fy"-produkter til huden din? Du får ikke uren hud eller noe sånn?

Skrevet

Jeg har veldig sensitiv hud og har alltid slitt med atopisk eksem, men denne fra Matis kan jeg bruke uten problem (nesten all hudpleien min til ansikt er fra Matis, men noe innslag fra md formulations..):

http://www.cheapsmel...t.php?id=104793

Lykke til!

Tusen takk for tips! Hvordan vil du beskrive fargen på denne? Jeg liker igrunn ikke den gull-gule fargen man får av visse produkter. Er vel kanskje en mer bronze elsker jeg da. Jo mer naturlig brunfarge, jo bedre :P Og hvordan er huden din i forhold til acne o.l? :)

Skrevet

jeg tåler ikke så mye, og har med meg zyrtec hele tiden. Denne tåler jeg helt fint.

469053-11-1275826162475.jpg

Kan du fortelle noe mer om denne her? Har du lys hud? Gir denne en fin gylden glød, eller blir det gult?

Skrevet (endret)

jeg har lys hus og fregner.

Jeg blir pen brun, som om jeg har vært i solen noen uker. Ikke orange eller rød.

Jeg tåler veldig lite av slike produkter og må ha allergipiller klare om jeg tester noe nytt, så denne tålte jeg.

Jeg bruker hansker når jeg gjør dette, sånne man bruker til matlaging.

her er bra før og etter bilde, selv om hun har en kjip feil på armen da :overrasket:

0915-major-tanning-mishap-victorias-secret_bd-thumb-448x298-277101.jpg

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

Tusen takk for tips! Hvordan vil du beskrive fargen på denne? Jeg liker igrunn ikke den gull-gule fargen man får av visse produkter. Er vel kanskje en mer bronze elsker jeg da. Jo mer naturlig brunfarge, jo bedre :P Og hvordan er huden din i forhold til acne o.l? :)

Jeg synes jeg får en ganske fin glød av denne. Blir ikke supermørk, vil si den er mer gyllen enn bronze. Det kommer vel kanksje an på den opprinnelige hudtonen din, jeg er ganske lys i utgangspunktet og blir aldri veldig dyp brun, verken med selvbruning eller vanlig soling. Den blir ikke oransje/gul, så vil i alle fall, så vil si si den blir ganske naturlig naturlig. Jeg sliter ikke ekstremt med acne, har noen sorte og hvite prikker på nese/hake og litt i panne, og en og annen kvise innimellom. Lykke til med jakten :)

Skrevet

Jeg synes jeg får en ganske fin glød av denne. Blir ikke supermørk, vil si den er mer gyllen enn bronze. Det kommer vel kanksje an på den opprinnelige hudtonen din, jeg er ganske lys i utgangspunktet og blir aldri veldig dyp brun, verken med selvbruning eller vanlig soling. Den blir ikke oransje/gul, så vil i alle fall, så vil si si den blir ganske naturlig naturlig. Jeg sliter ikke ekstremt med acne, har noen sorte og hvite prikker på nese/hake og litt i panne, og en og annen kvise innimellom. Lykke til med jakten :)

Glemte å si at jeg kun bruker denne i ansikt! Til kropp bruker jeg enten eller

Decleor Aroma Confort Gradual Glow Hydrating Body Milk eller

Xen-Tan Dark Lotion Weekly Self-Tan

Sistnevnte bruker jeg som oftest om sommeren, dersom jeg vil ha en dypere brunfarge (blir brunere på kropp enn i ansikt), den andre bruker jeg om høst/vinter når jeg bare ikke vil være likblek, og for å vedlikeholde fargen litt ut over høsten :)

Den første smøres bare på som en vanlig body lotion, mens den andre er sånn som du må ha på i minst tre timer og så skylle av (pleier bare å smøre meg inn en stund før leggetid og skylle den av neste morgen).

• 4 måneder senere...
Skrevet

her har jeg tatt på en gang, hele armen, men ikke fra håndleddene ned til fingerne... Du kan se grensen på håndleddet.

154775_10152349505030285_1386035843_n.jpg

Skrevet

Kan du fortelle noe mer om denne her? Har du lys hud? Gir denne en fin gylden glød, eller blir det gult?

Så du denne?

Skrevet

Så du denne?

Hehe, nei, de gjorde jeg ikke. ;) Før nå! Takk for svar.

Skrevet

Hehe, nei, de gjorde jeg ikke. ;) Før nå! Takk for svar.

jeg er ikke så flink til å bruke Quote-knappen... Har blitt flinkere :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker veldig godt clarins sin selvbruner :) jeg har sensitiv hud, og får lett kviser.

må passe på hva jeg putter på huden..

Denne gir en veldig fin farge! får heller aldri skjolder, noe jeg veldig lett fikk når jeg brukte cosmica sin.. den synest jeg var elendig! Clarins sin er i tillegg farget og litt tykkere, sånn at man lettere har kontroll på hvor mye produkt man bruker..

Det eneste minuset med denne er at den lukter ganske kraftig selvbruning.. men har fått mye skryt for brunfargen min, når jeg bruker denne :D

Skrevet

Jeg bruker L'oreal sin . Jeg har òg sensitiv hud. reagerer fort som ikke bør være der.

Du får kjøpt den på H&M, Cubus.

Den trekker fort inn, og på min nordisk bleke hud er den perfekt. :)

Tar helle lite lag den første dagen, så heller en gang til dagen etter. Men, syns det er vikrig å få skrubbet den av på slutten av uka, for så å smøre fra starten av igjen. Eller blir det bare ekkelt og fælt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...