Gå til innhold

Interiørblader - hva leser du og hva liker du.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har likt å lese Bonytt, men de siste par årene har jeg lest minimalt i det (lest kjapt på biblioteket), jeg syntes det er blitt veldig kjedelig. Rom123 likte jeg i en periode, så jeg slo til på et tilbud om å få bladet tilsendt i et år. Nå er året omme og jeg har sagt opp abonnementet, det er ikke helt meg. Det er noen reportasjer innimellom som inspirerer, men det er flest av de jeg ikke liker.

Jeg liker danske Bolig Magasinet, men syntes at det er veldig likt det som går igjen der. Men stilen er ok, så jeg kjøper stort sett dette. Jeg har ikke funnet noen av de norske bladene som er i denne stilen - men kanskje det finnes noen flere danske eller svenske? Noen som vet?

Min stil er...tja: litt sort/hvit, noen designklassikere, noe fretex/retro/50-ish, endel farger. Liker ikke dill/dall, for mye styling og stæsj, og spesielt ikke søt/romantisk stil. Boligpluss og Vakre Hjem er typiske blader som blir alt for romantisk søt for meg.

Hva liker du og hvilken stil har du?

Anonym poster: 9743cf99575878b3658f30508ebd39a4

Videoannonse
Annonse
Gjest Sophie Magdalene
Skrevet

Jeg har likt å lese Bonytt, men de siste par årene har jeg lest minimalt i det (lest kjapt på biblioteket), jeg syntes det er blitt veldig kjedelig. Rom123 likte jeg i en periode, så jeg slo til på et tilbud om å få bladet tilsendt i et år. Nå er året omme og jeg har sagt opp abonnementet, det er ikke helt meg. Det er noen reportasjer innimellom som inspirerer, men det er flest av de jeg ikke liker.

Jeg liker danske Bolig Magasinet, men syntes at det er veldig likt det som går igjen der. Men stilen er ok, så jeg kjøper stort sett dette. Jeg har ikke funnet noen av de norske bladene som er i denne stilen - men kanskje det finnes noen flere danske eller svenske? Noen som vet?

Min stil er...tja: litt sort/hvit, noen designklassikere, noe fretex/retro/50-ish, endel farger. Liker ikke dill/dall, for mye styling og stæsj, og spesielt ikke søt/romantisk stil. Boligpluss og Vakre Hjem er typiske blader som blir alt for romantisk søt for meg.

Hva liker du og hvilken stil har du?

Anonym poster: 9743cf99575878b3658f30508ebd39a4

Jeg abonnerer på Bo Bedre, og kjøper endel danske interiørmagasiner når jeg er i Danmark. Hjemmet mitt er en funkisbolig med interiør fra HTH, Bolia, Ikea, arvegods fra mor og mormor samt endel design-klassikere fra Arne Jacobsen, Verner Panton og Philippe Starck.

Elsker den lyse og minimalistiske skaninaviske stilen med lyst tre, mye hvitt - bla endel hvite Bestlite-lamper i forskjellig utførelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...