AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Hva gjør man hvis man har vært på date og det var hyggelig og god stemning, men jeg fant ut at jeg ikke er romantisk interessert i henne? Lar jeg bare være å ta kontakt igjen? Anonym poster: d8056c8ecd1a7cfc4bb9b367b29c4fe2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 BE A MAN og fortell henne sannheten da vel. Herregud, hvorfor skal det være så vanskelig.. Er da vel bedre å fortelle folk rett ut at slik er det, enn å ha de hengende etter deg i uker, ja kanskje mnd. Anonym poster: cda443debc62d96a87971e364d4e7d5e 2
Gjest Tidssone Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 "Hei. Takk for hyggelig date. Jeg ser ikke for meg en framtid sammen med deg, så det blir nok med dette ene møtet. Ønsker deg lykke til i jakten på kjærligheten." Helt fair og vi slipper nok en tråd av typen "Har ikke hørt noe fra daten min, er han interssert?" her inne. 3
Jentejente24 Skrevet 30. juli 2012 #5 Skrevet 30. juli 2012 hø-hø.. antar at den var myntet på meg:P hehe. neida, men helt klart enig.. er det noe jeg ALDRI kommer til å forstå, så er det hvorfor det må være så forbanna vanskelig å bare skrive en sms og si at det ikke var helt klikk.. det er jo overhodet ikke noe vanskelig eller stor jobb så lenge man ikke har involvert seg ordentlig med den andre personen.. Også er det viktig å huske på at selvom ikke du selv fikk romantiske følelser, så kan det hende den andre personen har forhåpninger.. og da er det ihvertfall viktig å bare si det som det er- det er jo best for begge parter så det ikke knyter seg i magen hver gang man mottar nok en melding, eller aldri får svar på noe man trodde var en koselig date..
Gjest Mog Skrevet 30. juli 2012 #6 Skrevet 30. juli 2012 Ja, når man først har snakket sammen i kanskje flere timer, så synes jeg det er respektløst å ikke sende en melding på hvordan situasjonen er. Ærlighet varer lengst.
Gjest Katten. Skrevet 30. juli 2012 #7 Skrevet 30. juli 2012 Du faker din egen død. Eller at du skal flytte til Sibir. 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #8 Skrevet 9. august 2012 Hva gjør man hvis man har vært på date og det var hyggelig og god stemning, men jeg fant ut at jeg ikke er romantisk interessert i henne? Lar jeg bare være å ta kontakt igjen? Anonym poster: d8056c8ecd1a7cfc4bb9b367b29c4fe2 Hva endte det med at du gjorde? Jeg har nemlig ikke hørt noe og håper ikke jeg gjør det heller. Høres identisk ut med slik jeg nylig opplevde en date. Anonym poster: bf289a4047b18c49c3ad25a7effad781
Gjest Janus Skrevet 9. august 2012 #9 Skrevet 9. august 2012 Lar jeg bare være å ta kontakt igjen? Nei, det er dårlig oppførsel. Tidssone sa det, men jeg hadde kanskje ordlagt meg en smule annerledes. Det skader ikke å gi henne en liten selvtillitsboost videre, så jeg hadde sagt at hun er en nydelig jente og det var hyggelig å treffes, men at du desverre ikke følte at det var god nok kjemi mellom dere. Avslutt med å ønske henne det beste for fremtiden. Regel nummer en: Forlat de alltid bedre enn de var når du møtte de og vær en gentle man. 2
Snella Skrevet 9. august 2012 #10 Skrevet 9. august 2012 Janus = Like Helt enig, for gudsskyld si i fra. Er man veldig usikker på om man er interessert eller ikke, men liker personen godt er det jo greit å si det også. Jeg opplevder å få noen komipiser av de jeg har hatt veldig bra date med, men ikke romantikk. Hvis man har mye til felles, og kul kommunikasjon, så hvorfor ikke? Større nettverk når man er singel er jo bare bra. Har faktisk koblet venninner og tidligere bra date (men ikke kjærestekjemi) sammen. Har faktisk selv også datet kamerat, av tidligere date også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå