Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For det første så vet jeg at dette er et vanskelig spørsmål å svare på, men jeg prøver meg like vel.

Jeg har lenge tenkt på å farge håret mitt i en "naturlig" rødfarge omtrent slik som dette. Altså ikke "colarødt" men en organisk rødfarge hvis jeg kan kalle det for det. Min naturlige og nåværende hårfarge er mørk brun slik som dette.

Håret mitt er veldig glatt og jeg har opplevd at ikke-permanente hårfarger vaskes ekstremt fort ut.

Er det noen her som har erfaring med å farge håret fra den brunfargen til den rødfargen? Jeg lurer rett og slett på om det i det hele tatt er mulig å få til?

Anonym poster: 35d9abf2e128b329db164522f5192178

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må avfarge eller bleke håret for å få håret så rødt som på bildet. Tar du rød hårfarge på mellombrunt hår får du bare rødskjær i det brune.

Gjest foremma
Skrevet

dra for guds skyld til frisøren

AnonymBruker
Skrevet

Hjertelig takk for svar! Mistenkte egentlig at jeg måtte gå så drastisk til verks, og da er det utelukket å gjøre det hjemme ja :)

Da blir det nok bare røde striper, er alt for dyrt å gjøre alt det hos frisøren!

Anonym poster: 594dda7df10ff6e2c1e1895b4951ae85

Skrevet

Skal du gjøre det hjemme avfarger/bleket du håret for å lysne det, men i motsetning til når du går lyst, så skal du stoppe blekingen når håret blir rødorange. Den kan være litt tricky å få det gjevnt, så man må følge med i speilet og gjerne ha noen med seg for å hjelpe til med påføringen. Så farger du over ditt rødorange hår med den riktige rødfargen etterpå :) Det er ikke så vanskelig, men det krever at man følger med på prosessen og skyller ut blekingen før håret blir for lyst (det skal være rødorange, ikke gulorange når du fjerner bleking).

Skal du stripe det rødt er det samme prinsippet ;)

• Liker 2
Skrevet

Bruker du rødfargene fra Live color xxl-serien, kan du få en tanke mørkere rødfarge enn på bildet, men den vil ihvertfall bli veldig fargesterk og ikke brunt hår med rødskjær i.

På den annen side, går du til frisør, vil du kanskje få et bedre resultat.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Her må det profesjonelle frisører til!

Koste det koste vil..

Skrevet

Som andre sier over er så må d blekes først. Minner også om at rødfarge vaskes kjempefort ut uansett hvordan hår man har. Nesten så man ser forskjell etter bare en vask..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...