Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finner ingen info på siden, men vet ikke om jeg tør handle der mer...

Noen som vet om det er trygt å handle der nå?

Anonym poster: 048605924d41251f3ffed7b351f5d514

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke--men jeg fikk skrekken og tør ikke mer etter at kortet mitt måtte sperres dagen før jeg dro til utlandet :-o

Skrevet

Jeg vet ikke men jeg fikk en hentelapp i posten på noe jeg hadde bestilt nå i sommer. Var på ferie og fikk dermed ikke hentet pakken på to uker. Den er nå sendt i retur og vanlig er vel at man får en påminnelse. Altså en hentelapp nr to?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke men jeg fikk en hentelapp i posten på noe jeg hadde bestilt nå i sommer. Var på ferie og fikk dermed ikke hentet pakken på to uker. Den er nå sendt i retur og vanlig er vel at man får en påminnelse. Altså en hentelapp nr to?

Man får ofte to lapper ja, men innen de 2 ukene. Generelt må man være flink til å følge med på pakker selv.

Anonym poster: d8f30768c78d06c3e30494206a574111

Skrevet

Hentet nettopp en pakke derfra, som jeg bestilte den 20. Har ikke fått med meg noe om hacking, og ikke sett noe mystisk på kontoen heller (betaler via paypal, riktignok).

Skrevet

Jeg har handlet der i det siste og har ikke merket noe som helst unaturlig på kontoen eller produktene jeg handlet.

Skrevet

Det er vanlig å få lapp nr 2 en uke etter ankomst. Dette har jo uansett ikke noe med nettbutikken å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...