Gå til innhold

Date med dame og treåring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har forelsket meg i ei dame! Hun er super! Og hun har en tre år gammel gutt som jeg digger! Tøff kar er han. Kommer kjempe godt overens med begge. Jeg har lyst til å overaske med en date. Vi har ikke vært på en enda utover film hjemme i sofa kroken siden det er vanskelig å gå på date med en treåring og barnevakt er umulig. Jeg har aldri vært noe særlig rundt barn så jeg vet ikke hva de kan være med på. Er sikker på at det er masse muligheter, men jeg kommer ikke på noen.

Vi bor i Kristiansand, så om noen vet om noen konkrete tips til den byen flott. Hvis ikke så er jeg veldig åpen for generelle. Så hjelp meg å finne på ting jeg kan ta de med på! En liten familiedate nesten.

Anonym poster: d1aaee153b168020f9713ea618fedf13

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har forelsket meg i ei dame! Hun er super! Og hun har en tre år gammel gutt som jeg digger! Tøff kar er han. Kommer kjempe godt overens med begge. Jeg har lyst til å overaske med en date. Vi har ikke vært på en enda utover film hjemme i sofa kroken siden det er vanskelig å gå på date med en treåring og barnevakt er umulig. Jeg har aldri vært noe særlig rundt barn så jeg vet ikke hva de kan være med på. Er sikker på at det er masse muligheter, men jeg kommer ikke på noen.

Vi bor i Kristiansand, så om noen vet om noen konkrete tips til den byen flott. Hvis ikke så er jeg veldig åpen for generelle. Så hjelp meg å finne på ting jeg kan ta de med på! En liten familiedate nesten.

Anonym poster: d1aaee153b168020f9713ea618fedf13

Dyrehaven er det første jeg forbinder med Kristiansand. Den er et eldorado for både barn og voksne.

Skrevet

Lekeland er sikkert en slager.

Gjest Violetta
Skrevet

Skogstur eller tur til strand med god niste?

AnonymBruker
Skrevet

en dag på stranda med picnic.da har du jo flere strender å velge mellom:) evt dra til lillesand der er det koselig :) eller skogstur.

lekeland er gøy. badeland.

Anonym poster: 6b5bb1e9250c0b63d897a20aa9cbdc43

Skrevet

Har du bil så er Barnas Dyrepark på Svennevik helt fantastisk for barn i den alderen. De fleste dyrene kan man klappe og det er både eksotiske dyr og mere vanlige dyr som høns, kaniner, fugler, valper, kattunger, geiter osv. Ta med niste evt grillmat.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske mye man kan gjøre med en treåring, og det behøver absolutt ikke bli så dyrt som en tur i Dyreparken gjerne gjør.

Ta en tur til byen, kjør med City-Train til Fiskebrygga, hopp av der og spis is.

Gå i Ravnedalen, ta med mat og drikke og en ball å leke med. Spis is på Generalen før dere drar hjem.

Gå på Vest-Agder-museet Kristiansand og kos dere på lekeplassen der. Se på sauene og delta på barneprogram. Her er det kafé med salg av vafler.

Gå i Nupenparken og lek i vannet.

Gå på Torvet, rett og slett, mener at det er store sandkasser for barn der nå om sommeren.

Sist, men ikke minst, kos dere!

Anonym poster: 33fb69c6b0d3bdb6521e7745d0d1774e

Anonym poster: 33fb69c6b0d3bdb6521e7745d0d1774e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...