Gå til innhold

Tisse i munnen hans

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva man skal er vel opp til to samtykkende voksne å bestemme, er det ikke?

Man skulle tro det, men så rettferdig er ikke verden. Da han frp-politikeren var i litauen og pulte på ei massasjedame så fikk han tjuefemtusenkroner i bot!

Det at man bestemmer over egen kropp er heldigvis bare en illusjon.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skulle tro det, men så rettferdig er ikke verden. Da han frp-politikeren var i litauen og pulte på ei massasjedame så fikk han tjuefemtusenkroner i bot!

Det at man bestemmer over egen kropp er heldigvis bare en illusjon.

Waco, jeg orker ikke dette i dag, ok kjære?

• Liker 3
Gjest Armule
Skrevet

Samtidig, sykdommer man kan få av å drikke urin er vel strengt tatt sykdommer man også kan få ved ubeskyttet sex. Ser ikke helt hvorfor dette er et motargument.

• Liker 3
Skrevet

Her var det mye pisspreik! :ler:

• Liker 5
Skrevet

Hvis dette her er fantasier typen din forteller om, hvilkene fantasier er det han da bærer på i hemmelighet?

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Tisse i munnen hans var ikke det verste.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det å tenne på tiss er ikke sykt. Det er bare litt uvanlig for oss som praktiserer vaniljesex.

Anonym poster: b799ab6e117dfd0d02f12d3094c39a58

Jada, å tenne på tiss er ikke sykt! Litt uvanlig?? Jeg skal ikke dømme noen her assa, men jeg står på mitt.. å tisse i kjeften på et annet menneske å tenne på det.. er "litt sykt".

Anonym poster: 861a1f45dd1b8752ce42a5e7bb767265

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg kjenner en skikkelig tissefyr. Det er så enkelt som at når han kommer innom med et spesielt utrykk i fjeset så vet jeg at han har vært et steds hen og tisset.

AnonymBruker
Skrevet

For en ekkel fyr du har funnet! Hadde slått opp tvert.

Anonym poster: aa8d4e305d686f41928633adf97620d6

AnonymBruker
Skrevet

Vel... en fantasi er jo hovedsaklig kun en fantasi, og ikke nødvendigvis noe man ønsker å utføre. Har du snakket med han om det?

Selv tenner jeg på voldtektsfantasier. Er mange som gjør det ser man på statistikken. Men det betyr jo absolutt ikke at jeg ønsker å bli voldtatt eller i det hele tatt simulere en voldtekt!

Forøvrig så går det jo ann å møtes på halvveien. Kanskje dere kunne gjort noen eksperimenter med en liten spruteflaske i begynnelsen?

Anonym poster: 9efba35458b4d43cfa264d00894962c7

Gjest "gjest"
Skrevet

For en ekkel fyr du har funnet! Hadde slått opp tvert.

Anonym poster: aa8d4e305d686f41928633adf97620d6

Slå opp for noe så lite?

• Liker 3
Skrevet

Forøvrig så går det jo ann å møtes på halvveien. Kanskje dere kunne gjort noen eksperimenter med en liten spruteflaske i begynnelsen?

Man bør ikke putte det i en flaske, det blir for lang tid og bakterier dannes.

AnonymBruker
Skrevet

Til de som mener at jeg burde slått opp med han osv. Han er perfekt for meg på de fleste måter, og en av egenskapene som jeg setter veldig pris på med han er hvor ærlig han er. Det er flere ganger vi snakker sammen hvor han forteller meg ting som kanskje er litt flaue eller ikke nødvendigvis aller mest imponerende med ham, men som han sier fordi han vil at jeg skal like han sånn som han er. Jeg føler at det viser at han stoler på meg, og det gjør at jeg også stoler på han. Noe jeg ofte har problemer med. Han elsker meg også akkurat som jeg er, selv når jeg er rar eller flau, og det synes jeg er mye viktigere i et forhold enn om alt han tenker på eller fantaserer om er "helt normalt".

Hvis dette her er fantasier typen din forteller om, hvilkene fantasier er det han da bærer på i hemmelighet?

Hvis du mener at alle gutter går og bærer på fantasier som er sykere enn de tør å fortelle, har det kanskje falt deg inn at denne fyren er tøff nok til å si det istedenfor å bære på det i hemmelighet?

Anonym poster: 44fda7d7560f6eda987accb88e37cfbb

• Liker 8
Skrevet

Hvis du mener at alle gutter går og bærer på fantasier som er sykere enn de tør å fortelle, har det kanskje falt deg inn at denne fyren er tøff nok til å si det istedenfor å bære på det i hemmelighet?

Jojo, skjønner hva du mener. Jeg synes det er tøft gjort av typen din, og all respekt til deg for og vurdere typens ønsker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man bør ikke putte det i en flaske, det blir for lang tid og bakterier dannes.

Mente en spruteflaske med vann i. Det glemte jeg helt å nevne. :fnise: En sånn liten en, som du kan holde mellom beina og late som er tiss.

Gjest gnækvåg
Skrevet

:overrasket:

Dømmer ikke men tror det er bedre i fantasien enn i virkeligheta.

Har fått meg ny kjæreste for ikke så lenge siden, og en gang vi snakket om fantasier fortalte han meg at hans er å bli tisset i munnen på. Vi har ikke snakket om det noe mer, og jeg er ikke helt sikker på hva jeg syns om det. Jeg har jo lyst til å gjøre det for hans skyld, men ikke hvis jeg har mye i mot det selv. Og jeg vet ikke om jeg har det.

Et problem for meg er vel egentlig at jeg ikke klarer å se for meg i hvilken situasjon det skulle skje, altså logistikken. Er det noen her som har gjort det/har lignende fantasier e.l.?

Siden forhold handler om tillit, annerkjennelse og respekt så kan man snakke om det isteden for å gjøre det, og vise forståelse og aksept. Ofte er sånt et utrykk for noe annet.

Skrevet

:overrasket:

Dømmer ikke men tror det er bedre i fantasien enn i virkeligheta.

Siden forhold handler om tillit, annerkjennelse og respekt så kan man snakke om det isteden for å gjøre det, og vise forståelse og aksept. Ofte er sånt et utrykk for noe annet.

Jeg er i stor grad enig, men for en som faktisk tenner på dette kan det det være viktig å få prøve det ut. Jeg har selv vært med på å ta imot golden showers fordi partneren min likte tanken på det, og for han var det viktig å iallefall få prøve en gang.

• Liker 2
Skrevet

Prøv det! Det er mye lettere å være den som tisser, enn å selv få det i munnen når det ikke er din egen fantasi.

Drikk en del vann gjennom to-tre timer, og tiss gjerne en gang eller to før dere setter i gang.

Bli kåt! La ham slikke deg eller noe annet snacks først. Og la ham gjerne slikke deg samtidig som du tisser. Det er helt utrolig intenst;)

Jeg var mildt sagt skeptisk til det første gangen. Men siden jeg måtte drikke meg opp og alt så ble det nesten som et flere timers forspill hvor vi koste med hverandre og pirret hverandre masse. Slik at når jeg først gjorde det, og han slikket meg samtidig, fikk jeg tidenes orgasme. For min del var det utrolig deilig, og helt annerledes enn vanlige orgasmer. Du slapper av nedentil på en helt annen måte;)

• Liker 6
Skrevet

Dersom du synes det høres kvalmt ut er det sannsynligvis ikke noen god idé. Fortell det du forteller oss, at du er usikker.

Prøv dere fram, fortrinnsvis på badet, ta det med humor, da er det så mye lettere å avbryte uten å bli uvenner. Kanskje er det nok for ham at han bare får se på at du tisser i dusjen, kanskje tenner dette også deg, ikke lett å vite før du har prøvd. Vi har gjort det, hun tente på det, men syntes kanskje det var mest komisk, jeg syntes det var deilig opphissende.

Det er uansett ikke såååå dramatisk.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kan dere små drittunger se til helvete å komme dere ut av tråden? Trådstarteren stilte et seksuellt spørsmål i forhold til partner, og hvem som evt. måtte mislike dette så sterkt at de ikke er mentalt i stand til å forstå at det er helt irrelevant har ingenting i tråden å gjøre. Dette er vanlig folkeskikk, drittunger.

Hvis dette er noe du kan tenke deg å prøve fordi han tenner på det, så prøv det. Nå vet jeg ikke HVOR mye han tenner på dette, men for egen del kan jeg si at det er helt fantastisk tennende, og i likhet med flere andre veldig intime/spesielle ting så synes jeg det bidrar til at man kommer litt nærmere hverandre når man deler noe slikt. Men det er avhengig av at du ikke har noe imot det - og hvem vet, kanskje du faktisk liker det når du evt. ser hvor mye han tenner på det. Jeg har selv "innført" dette sammen med noen som var helt uerfarne med det fra før, og vi lot det bare "gro" litt til hun fant ut at hun ikke hadde noe imot det.

Når det gjelder logistikken så er det helt klart best i dusjen/badekaret. Selv har jeg ikke gjort det noen andre steder.

Endret av Rimmern
  • Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...